Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Eobuwie.pl rozpoczęło sprzedaż w Słowenii

Spółka umacnia pozycję lidera sprzedaży obuwia i akcesoriów online na terenie CEE. Słowenia to już 17. rynek, na którym eobuwie.pl prowadzi sprzedaż pod lokalną domeną. Na witrynie eobutev.si klienci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów. Eobutev.si dostępne jest od początku maja.

Od początku roku spółka realizuje zagraniczne inwestycje. Trwają prace nad uruchomieniem pierwszego zagranicznego sklepu stacjonarnego, który zostanie otwarty w czeskiej Pradze. W Bukareszcie powstaje centrum dystrybucyjne, które  usprawni wysyłkę przesyłek do klientów.

Trwa zagraniczny rozwój sieci Eobuwie.pl

Na terenie CEE spółka jest liderem sprzedaż obuwia i akcesoriów online. – W tej części Europy jesteśmy aktywni od lat. Doskonale poznaliśmy charakterystykę Półwyspu Bałkańskiego i państw leżących nad Adriatykiem. To pozwoli nam przygotować dla klientów dokładnie taką ofertę, jakiej oczekują. Równocześnie zapewnimy szereg udogodnień związanych z szybką dostawą oraz przyjazną polityką zwrotów – komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A.

Eobutev.si prowadzi sprzedaż od maja. Gwarantuje najwyższą jakość procesu zakupowego i bezpieczne, sprawdzone formy płatności. Klienci w Słowenii otrzymali dostęp do szerokiej oferty – to ponad 170 tys. produktów od 580 marek, w tym brandy własne, jak Eva Longoria czy Rage Age. 

Oferta eobuwie.pl dostępna na 17 rynkach

Ze swoją ofertą eobuwie.pl dostępne jest na 17 rynkach: w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Niemczech, Grecji, Szwecji, Hiszpanii, Chorwacji, Szwajcarii, we Włoszech i Francji oraz na Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Litwie i w Słowenii.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz