Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

W Galerii Veneda otwarto powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP

W należącej do EPP Galerii Veneda – właśnie ruszyły powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP. Pięciokrotnie większy salon lifestylowej marki Sinsay otworzył się w nowej lokalizacji na powierzchni 1211 mkw. z jeszcze większym wyborem kolekcji dla kobiet, mężczyzn i długo oczekiwanym działem dziecięcym. Na klientów czeka także jeszcze bogatsza oferta najnowszych trendów modowych w dwukrotnie większym sklepie Reserved (2072 mkw.).

Najmłodsza grupa konsumentów – osób urodzonych po 2000 r. – wyrosła z przekonaniem, że dostęp do Internetu jest czymś naturalnym1. Uosobieniem idealnego świata zakupów dla tego pokolenia jest omnichannel, w którym najważniejsze jest to, aby przejście z online do offline odbywało się jak najpłynniej. Co ciekawe, jednak mając wybór, 80% badanych z tego pokolenia wybierało zakupy w fizycznych sklepach2, które dają większą możliwoś doświadczania tj. dotykania i przymierzania towarów i korzystania z fachowej porady obsługi.

– Młodsi konsumenci cenią sobie unikalny kontakt z marką, a przede wszystkim wolność w doborze kanału, w którym z tą marką się spotkają. W Galerii Veneda chcemy dać mieszkańcom Łomży właśnie tę unikalną możliwość wyboru i radość, jaka wpłynie z doświadczeń z zakupów w fizycznym sklepie „tu i teraz” i przymierzania ubrań, które spodobały nam się czy to na sklepowym wieszaku, czy w kanałach influencerów. Dlatego z rozmachem zwiększamy naszą lifestylową propozycję odzieżową w Venedzie o 5-krotnie większy salon Sinsay i 2-razy większy Reserved, co przyciągnie do centrum na wiosnę jeszcze szerszą grupę zwolenników modowych eksperymentów – mówi Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

R E K L A M A

5 razy większy Sinsay

W odpowiedzi na potrzeby najmłodszej grupy konsumentów Galeria Veneda aż pięciokrotnie poszerzyła ofertę mody od marki Sinsay. Na powierzchni ponad  200 mkw. znalazła się moda dla nastolatek, która stanowi DNA marki, a ponadto działy: męski i damski z propozycją modnych ubrań i dodatków, z kosmetykami oraz dodatkami do dekoracji wnętrz. Ofertę sklepu uzupełnia zupełna nowość w Łomży – dział Sinsay’a z ubrankami i zabawkami dla dzieci.

Najnowsze trendy w nowoczesnym wnętrzu

Nowocześnie zaprojektowane wnętrza utrzymane w jasnych, subtelnych barwach, stanowią świetne tło dla najnowszych kolekcji marki. Uwagę przykuwają efektowne zestawienia kolorów, ubrania inspirowane modą uliczną i kolekcje z niezapomnianymi postaciami z bajek. Wśród propozycji marki Sinsay w Galerii Veneda nie zabrakło też najnowszych trendów easy dressing, eco aware czy wygodnych fasonów ubrań na co dzień i najmodniejszych krojów jeansów. Wiosenną kolekcję uzupełnia bogaty wybór modnych akcesoriów, zachęcając do miksowania najmodniejszych zestawów i swobodnego kreowania własnego wizerunku.

Klasyka w modnej odsłonie

Dla fanek bardziej klasycznych fasonów, które jednocześnie chcą pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami mody, wiosenną propozycję przygotował Reserved. W nowej lokalizacji o dwukrotnie większej powierzchni czeka jeszcze większy miks najświeższych trendów w modzie, klasycznych wzorów i oryginalne dodatki. Coś dla siebie znajdą zarówno klienci szukający ubrań na co dzień lub do biura, jak i osoby ceniące modę wyjątkowo przyjazną środowisku. Dla nich przygotowano kolekcje Eco Aware wykonane z materiałów organicznych, z recyklingu, a nawet z tkanin stworzonych na bazie celulozy drzewnej.

Galeria Veneda to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w Łomży, z niezrównaną w mieście ofertą modową. Położona w samym centrum miasta, przy zbiegu ulic Zawadzkiej i Sikorskiego Galeria Veneda oferuje klientom ekscytujące wrażenia zakupowe w 50 lokalach i punktach handlowo-usługowych różnych branż, w tym sklepach RTV Euro AGD, Reserved, House, Mohito, Sinsay, ORSAY, Cropp, 4F, Douglas, CCC, Deichmann, Wojas i wielu innych. Całkowita powierzchnia najmu wynosi 15 tys. mkw.

1 https://www.businesswire.com/news/home/20200706005543/en/Generation-Influence-Gen-Z-Study-Reveals-a-New-Digital-Paradigm

2 https://www.cnbc.com/2019/09/17/gen-z-shopping-habits-can-fuel-a-brick-and-mortar-resurgence-report-says.html