Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Guess rozwija w Polsce nowy koncept sklepów

Międzynarodowa marka lifestyle’owa Guess kontynuuje rozwój swojej kolekcji Activewear, otwierając POP-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Otwarcia zaplanowane na maj 2021 r. są częścią inwestycji Guess mającej na celu promowanie tej kolekcji w ramach samodzielnego konceptu sklepu.

Sklepy typu Pop-up o powierzchni od 90 do 150 mkw. powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.

– Activewear to nie tylko odzież sportowa, to autentyczny wyraz stylu. Klienci coraz częściej szukają komfortu i wysokiej jakości materiałów więc jesteśmy bardzo podekscytowani, aby zobaczyć czy spodoba im się ta nowa linia. Zarówno obecny kryzys, jak i popularność produktu w innych europejskich miastach skłoniły nas do zweryfikowania naszej strategii marketingowej, a uruchomienie tymczasowych sklepów Guess w niektórych z najważniejszych polskich centrów handlowych jest idealnym sposobem aby zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment – mówi Dyrektor Kreatywny Guess Paul Marciano.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

36 sklepów Guess w Polsce

Pop-upy uzupełnią portolio marki w Polsce, które w tej chwili obejmuje 36 sklepów firmowych. Do końca roku marka planuje otwarcie 10 Pop-upów Activewear w całej Europie, a kolejne otwarcia pojawią się w 2022 roku. Tymczasowe sklepy zostaną otwarte na początkowy okres sześciu miesięcy z możliwością przedłużenia do roku lub dłużej.

Salon Guess
Salon Guess

Asortyment kolekcji, który składa się z 60 proc. produktów Athleisure i 40 proc. Activewear, koncentruje się na wykorzystaniu zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów.
Produkty Athleisure: odzież, dodatki i obuwie są wykonane przede wszystkim ze Scuba Lenzing, jak również z materiałów organicznych oraz z recyklingu. Wszystkie wyprodukowano przy użyciu procesu oszczędzania wody i niższej emisji, niż przy produkcji standardowych włókien wiskozowych. Dodatkowo kod QR na metce ułatwia konsumentom zdobycie informacji na temat zrównoważonych procesów produkcyjnych marki. Przy produktach Activewear dedykowanych do uprawiania sportu, Guess skupia się na zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałach wykonanych z połączonych mikrowłókien i Supplex®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności z ochroną przed wiatrem, idealnej na trudne warunki pogodowe.

Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Produkty Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.