W Bonarka City Center Kraków został otwarty nowy sklep polskiej marki Wólczanka. Lokal o powierzchni 119 mkw. zlokalizowany na poziomie 0 został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki, który łączy oryginalny, elegancki design z dużą funkcjonalnością oraz ekologicznymi rozwiązaniami.
Pod koniec marca br. Grupa VRG informowała o planach rozwoju nowego konceptu sklepów Wólczanka oraz zmianach w asortymencie marki. Wówczas Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG S.A. powiedział, że otwierane w bieżącym roku sklepy Wólczanka będą większe, aby klient mógł w nich zapoznać się z całą ofertą asortymentową marki. Stawiamy też na nowoczesność i ekologiczne rozwiązania w designie punktów handlowych.
Powiększony asortyment i nowa aranżacja salonów Wólczanka
Wólczanka to polska marka obecna od 73 lat na rynku. Marka znana dotychczas z kolekcji koszul na każdą okazję, w tym sezonie stawia na pełną ofertę nowoczesnej odzieży damskiej i męskiej. Asortyment marki rozszerzony został o nowe produkty (w tym m.in. jeansy, spodnie dresowe, sukienki, kurtki i t-shirty).
PARTNER PORTALU
Postępujące zmiany produktowe zaowocowały nowym, przestronniejszym designem lokali marki. Sklep Wólczanki cechuje się nowoczesnym, mobilnym wnętrzem oraz jednolitym szarym i eleganckim wystrojem. Nowy wystrój sklepu marki to przykład stylowej architektury użytkowej, łączącej szereg intuicyjnych, praktycznych rozwiązań, dzięki którym zakupy w Wólczance będą szybkie, wygodne i przede wszystkim bezpieczne. Nową ofertę marki, jak i najnowszy, nowoczesny design sklepu można zobaczyć w Bonarce. W sklepie wykorzystano ekologiczne rozwiązania – naturalne materiały wykończeniowe, wykładziny w przymierzalniach farbowane za pomocą naturalnych barwników, oraz materiały odnawialne.