Action rozwija sieć sklepów w Warszawie

Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, rozwija się w Warszawie. 20 maja 2021 roku firma otworzyła swój trzeci sklep w stolicy.

Nowo otwarty sklep znajduje się w centrum handlowym przy al. Krakowskiej 61. Jest to jednocześnie trzeci market Action w Polsce, w którym zostały zainstalowane kasy samoobsługowe. Na odwiedzających czeka ponad 6 tys. produktów z aż 14 kategorii.

– Wiosną mówiłem, że jednym z celów Action na ten rok jest zwiększanie liczby sklepów w największych polskich aglomeracjach. W naszych planach nie mogło zabraknąć Warszawy. Wejście do stolicy, a następnie otwarcie tu drugiego marketu, który jest jednocześnie 100. sklepem Action w Polsce, były dla nas jednymi z najważniejszych wydarzeń minionego roku. Po sukcesie, jaki odnieśliśmy na warszawskim rynku, kolejnym, naturalnym krokiem było poszukiwanie tu nowych atrakcyjnych lokalizacji. Wybraliśmy popularne centrum handlowe Okęcie Park, położone w świetnie skomunikowanej części miasta, przy skrzyżowaniu Alei Krakowskiej i Południowej Obwodnicy Warszawy. Dzięki temu do Action dogodny dojazd będą mieli zarówno mieszkańcy stolicy, jak i przyjezdni – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Action: 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje

Sklep Action w Okęcie Park zajmuje powierzchnię ponad 910 m2 i został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach znajdują się środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Dodatkowym udogodnieniem dla kupujących są samoobsługowe stanowiska kasowe. Action stanowi świetne urozmaicenie oferty Okęcie Park. W centrum handlowym działają popularne markety z artykułami spożywczymi, wyposażeniem wnętrz oraz elektroniką i sprzętem RTV/AGD. Dodatkowo w pobliżu znajdują się duże markety – sportowy oraz budowlany. Klienci mają do dyspozycji parking z około 1200 miejscami postojowymi i stojaki rowerowe.

Action oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych w bardzo atrakcyjnych cenach. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje.

– Tym, co zdecydowanie wyróżnia Action, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu możemy szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów. Klienci bardzo to doceniają, a ponadto wysoko oceniają jakość produktów – podkreśla Sławomir Nitek.

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1,7 tys. sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 tys. osób, z czego 41 tys. jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6 tys. produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action posiada obecnie 119 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ponad 1600 osób.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych