Bershka otwiera swój największy sklep we Francji w emblematycznym centrum handlowym w Paryżu. Nowy lokal o powierzchni 1944 mkw. z salą sprzedaży o wielkości 1156 mkw. jest największym sklepem Bershki we Francji, gdzie marka działa od 2003 roku.
Na tę okazję stworzono wyjątkowy projekt wystroju, w którym meble, klimat i ogólnie koncepcja sklepu odmieniają aktualny wizerunek Bershki. W tej niepowtarzalnej przestrzeni panuje neutralna atmosfera, tak aby cała uwaga skupiała się na ubraniach i ich kolorach. Przestrzenie są przestronne i wyeliminowano pewne elementy z wystroju i umeblowania, dzięki czemu wizualnie stają się one bardziej wyraziste. Jeśli chodzi o użyte materiały, zaskakującym jest użycie adobe (cegły suszonej), której tekstura nadaje całemu sklepowi spójny i ciepły charakter.
Nowy koncept salonu Bershka
Do ekspozycji ubrań wykorzystano nowe i wszechstronne meble skonstruowane z połączenia dwóch materiałów – ciepłego i zimnego – aby osiągnąć zunifikowany wizerunek. Struktury z lakierowanych rur żelaznych do wieszania ubrań oraz postumenty o wyglądzie kamienia jako podstawy dla mebli zapewniają maksymalną przejrzystość dla lepszego wyeksponowania produktów.
Kasy i przymierzalnie, dwa nieodzowne elementy sklepu, wyróżniają się na tle reszty i przyciągają uwagę. Strefa kas znajduje się na końcu sklepu i jest to duży metalowy narożnik ze stalową podłogą i stalowymi ścianami, gdzie zainstalowano również kasy samoobsługowe. Naprzeciwko znajduje się strefa przymierzalni w kształcie spirali, której krawędzie wychodzą ze ścian, zwracając na siebie uwagę klienta. Odkrycie ich i wejście do niezwykłej spiralnej struktury staje się częścią doświadczenia klienta. W sklepie rozmieszczono również dużą liczbę ekranów LED, na których wyświetlane są kampanie i informacje o nowościach marki.