Tatuum wzbogaca ofertę galerii Cuprum Arena w Lubinie

Wraz z początkiem maja do grona najemców galerii Cuprum Arena dołączyły dwie marki: Tatuum oraz Sushi dla Mnie. Nowi najemcy zaadaptowali powierzchnie na poziomie pierwszym. Tatuum zajął lokal o powierzchni ponad 260 mkw. Jest to salon własny marki, zrealizowany zgodnie z regularnym, aktualnym konceptem sieci, w którym dostępna jest najnowsza kolekcja odzieży dla kobiet i mężczyzn.

Marka Tatuum od prawie 25 lat projektuje kolekcje inspirowane naturą, stawia na komfort, prostotę i wysoką jakość swoich produktów. Doskonale odpowiada na potrzeby klientów tworząc ubrania jednocześnie zgodne z obowiązującymi trendami, ale także wygodne i ponadczasowe.

Remonty, powiększenia i nowe marki w Cuprum Arena

– Nie zwalniamy tempa nawet na chwilę – mówi Aneta Powązka, Marketing Manager – pomimo trwającej pandemii, ostatni rok upłynął nam pod znakiem remontów, powiększeń i nowości. W najnowszych odsłonach pokazały się w galerii Cuprum Arena m.in. marki grupy LPP: Reserved, Cropp oraz House, które zaprezentowały swoje salony w nowych konceptach i na większych powierzchniach. To dowód, że marki niezmiennie widzą ogromny potencjał Cuprum Arena jako galerii zajmującej miejsce lidera całego regionu Zagłębia Miedziowego. Wprowadzenie do naszego obiektu Tatuum tylko wzmacnia modowy tenant-mix, który tworzą marki takie jak TK Maxx, Guess, eobuwie.pl, Tommy Hilfiger, Solar i wiele innych wartościowych brandów.

tatuum-cuprum
Salon Tatuum w Galerii Cuprum Arena

Cuprum Arena to lokalizacja, w której warto być

Cuprum Arena jest obiektem wielofunkcyjnym: handlowo – rozrywkowym o powierzchni 34 tys. mkw., w którym znajduje się ponad 130 lokali z selektywnie dobranymi markami, takimi jak: Pandora, Sephora, Super Pharm, Medicine, kino Helios z 5 nowymi salami kinowymi, operator spożywczy Lidl. Jest jedyną galerią handlową na taką skalę w całym regionie Zagłębia Miedziowego – jednego z najbogatszych regionów w Polsce, o wysokiej sile nabywczej i stabilnej gospodarce. Dzięki nowej infrastrukturze drogowej regionu, zasięg oddziaływania obiektu (odległość do 30 min) to blisko 500 tys. mieszkańców.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz