Tatuum wzbogaca ofertę galerii Cuprum Arena w Lubinie

Wraz z początkiem maja do grona najemców galerii Cuprum Arena dołączyły dwie marki: Tatuum oraz Sushi dla Mnie. Nowi najemcy zaadaptowali powierzchnie na poziomie pierwszym. Tatuum zajął lokal o powierzchni ponad 260 mkw. Jest to salon własny marki, zrealizowany zgodnie z regularnym, aktualnym konceptem sieci, w którym dostępna jest najnowsza kolekcja odzieży dla kobiet i mężczyzn.

Marka Tatuum od prawie 25 lat projektuje kolekcje inspirowane naturą, stawia na komfort, prostotę i wysoką jakość swoich produktów. Doskonale odpowiada na potrzeby klientów tworząc ubrania jednocześnie zgodne z obowiązującymi trendami, ale także wygodne i ponadczasowe.

R E K L A M A

Remonty, powiększenia i nowe marki w Cuprum Arena

– Nie zwalniamy tempa nawet na chwilę – mówi Aneta Powązka, Marketing Manager – pomimo trwającej pandemii, ostatni rok upłynął nam pod znakiem remontów, powiększeń i nowości. W najnowszych odsłonach pokazały się w galerii Cuprum Arena m.in. marki grupy LPP: Reserved, Cropp oraz House, które zaprezentowały swoje salony w nowych konceptach i na większych powierzchniach. To dowód, że marki niezmiennie widzą ogromny potencjał Cuprum Arena jako galerii zajmującej miejsce lidera całego regionu Zagłębia Miedziowego. Wprowadzenie do naszego obiektu Tatuum tylko wzmacnia modowy tenant-mix, który tworzą marki takie jak TK Maxx, Guess, eobuwie.pl, Tommy Hilfiger, Solar i wiele innych wartościowych brandów.

tatuum-cuprum
Salon Tatuum w Galerii Cuprum Arena

Cuprum Arena to lokalizacja, w której warto być

Cuprum Arena jest obiektem wielofunkcyjnym: handlowo – rozrywkowym o powierzchni 34 tys. mkw., w którym znajduje się ponad 130 lokali z selektywnie dobranymi markami, takimi jak: Pandora, Sephora, Super Pharm, Medicine, kino Helios z 5 nowymi salami kinowymi, operator spożywczy Lidl. Jest jedyną galerią handlową na taką skalę w całym regionie Zagłębia Miedziowego – jednego z najbogatszych regionów w Polsce, o wysokiej sile nabywczej i stabilnej gospodarce. Dzięki nowej infrastrukturze drogowej regionu, zasięg oddziaływania obiektu (odległość do 30 min) to blisko 500 tys. mieszkańców.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych