Multikino dziś otwiera 44 multipleksy w 37 miastach w Polsce

W piątek 28 maja w kinach sieci Multikino odbędą się pierwsze seanse filmowe. Wraz z projekcjami rozpocznie się kampania edukacyjna dotycząca „Bezpiecznego powrotu do Multikina”, w którą zaangażował się lek. Łukasz Durajski.

28 maja br. ponownie zostaną otwarte wszystkie kina sieci Multikino. Według Raportu Multikina, z października 2020 r., nt. odbioru reżimu sanitarnego 91 proc. badanych podczas seansu w kinie czuło się na tyle bezpiecznie, że planowało kolejną wizytę. Wśród czynnika, który ma największy wpływ na poczucie bezpieczeństwa 70% osób wskazało limit miejsc na sali kinowej, który pozwala na zachowanie bezpiecznego dystansu pomiędzy widzami.

– Wznawiamy działalność po dłuższej przerwie i realizując na otwarcie kin kampanię edukacyjnej chcemy w oparciu o analizy i badania prowadzone na całym świecie pokazać, że kino jest miejscem bezpieczniejszym niż inne zamknięte obiekty, w których spędzamy wolny czas. Przy czym wskazywane są trzy kluczowe czynniki przemawiające za bezpieczeństwem kin – bardzo dobra wentylacja, brak rozmów i maseczki – wyjaśnia Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

Ekspertem kampanii „Bezpieczny powrót do Multikina” został lek. Łukasz Durajski – członek American Academy of Pediatrics (AAP) oraz Krajowego Komitetu Weryfikacyjnego ds. Eliminacji Odry i Różyczki. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Przewodniczącego Zespołu ds. szczepień Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie. Ponadto lek. Durajski jest autorem książki „Co na to lekarz? Mity przenoszone drogą szeptaną”, prowadzi blog www.doktorekradzi.pl oraz kanał na YouTube o tej samej nazwie. Na co dzień udziela się w mediach społecznościowych i edukuje swoich followersów. W ostatnich miesiącach angażuje się w tłumaczenie zagadnień dotyczących COVID-19.

– Wiemy, że w związku z pandemią przebywanie w zadaszonych przestrzeniach rodzi wiele pytań. Cieszymy się, że w nasze działania zaangażował się lekarz, który od lat walczy z fake newsami wśród swoich pacjentów i followersów w social mediach, a teraz pokaże kinomanom jak wygląda scenariusz bezpiecznego powrotu do Multikina i pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości bazując na światowych badaniach – dodaje Wojna.

multikino

Na filmie Multikina widać, jak lek. Łukasz Durajski przeprowadza widzów przez całą wizytę w kinie – od wejścia, przez zakup biletów po zajęcie miejsca na sali kinowej. Przypomina o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk, a także rekomenduje płatność zbliżeniową przy zakupie biletów lub nabycie ich przez mobilną aplikację. Spot pokazuje również, że we foyer kin sieci Multikino widzowie znajdą stacje do dezynfekcji rąk, a obsługa multipleksów jest wyposażona w maseczki. Ponadto Multikino posiada specjalne oznakowania graficzne ułatwiające zachowanie dystansu między klientami w kolejkach do kas oraz materiały informacyjne przypominające o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa i higieny.

Film edukacyjny Multikina https://youtu.be/kc1coHk6SCs będzie dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie www oraz w mediach społecznych i wesprze go kampania na YouTube. Ponadto kampania edukacyjna będzie obejmowała kontynuację współpracy z ekspertem oraz działania z zakresu Public Relations.

Pod szyldem Multikino działają 44 kina w 37 miastach Polski

Multikino, należące do Grupy Vue International – lidera na europejskim rynku kinowym, to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin w Europie i na świecie. Obecnie pod szyldem Multikino działają 44 kina w 37 miastach Polski z łączną liczbą 267 ekranów. W maju 2019 r. sieć przejęła kina Cinema3D.

Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 788 osób. W maju 2019 r. uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Młociny w Warszawie. Obiekt składa się z 10 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także poznańskie Multikina: Stary Browar i Malta.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych