Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

[WYWIAD] Dariusz Jarzynka, Wólczanka i Lambert: większa powierzchnia, nowy design i pełen asortyment

Nowa Wólczanka to komfort wyboru i swobody w poszukiwaniu ubrań, co zapewniliśmy znacząco powiększając powierzchnię lokalu do 120 mkw. Nasz pierwszy sklep o powiększonej powierzchni, nowym designie i z pełną ofertą asortymentu to krok ku ewolucji w tym kierunku w przyszłości – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Dariusz Jarzynka Dyrektor Kreatywny Marki Wólczanka i Lambert.

Z początkiem maja w krakowskiej Bonarka City Center  otworzyliście swój zupełnie nowy koncept. Wólczanka w tym sezonie zaskakuje – nowy, wyróżniający się sklep i poszerzony asortyment to krok w stronę zmian czy ukierunkowana ewolucja marki?

Wólczanka odpowiada na zmiany rynkowe, jednak działania, które podejmujemy to przemyślana i starannie zaplanowana ewolucja w kierunku zaoferowania klientowi ubrań, w których zawsze poczuje się bezpiecznie, niezależnie od okazji. O koszulach wiemy wszystko, a wiedzę, którą skrupulatnie zgłębialiśmy od dekad postanowiliśmy wykorzystać do stworzenia pełnej oferty. Prezentujemy ją m.in. w nowym sklepie, zlokalizowanym w Bonarka City Center w Krakowie. 

R E K L A M A

Nowy koncept sklepu to przede wszystkim zmiany w jego wyglądzie – większa powierzchnia, przestronne przymierzalnie, harmonijna kolorystyka wnętrza. Na co jeszcze mogą klienci, którzy wybiorą się na zakupy do Wólczanki w Bonarce?

Nowa Wólczanka to komfort wyboru i swobody w poszukiwaniu ubrań, co zapewniliśmy znacząco powiększając powierzchnię lokalu do 120 mkw. Elegancki wystrój i przemyślany design to jednak nie wszystko – do stworzenia przyjaznego miejsca użyliśmy ekologicznych rozwiązań – naturalnych barwników oraz materiałów odnawialnych. Ponadto, nowoczesne przymierzalnie, zapewnią duży komfort ekspozycji i swobody w wyborze asortymentu.

Bohater tego miejsca – asortyment. Co, poza koszulami oferuje w tym sezonie Wólczanka? 

Wszystko, czego potrzeba, aby w trakcie jednej wizyty w sklepie ubrać się od stóp do głów! Panie i panowie mogą wybierać m.in. spośród oferty swetrów, spodni, marynarek, t-shirtów, polo oraz wygodnych bluz i spodni dresowych. W tym sezonie w Wólczance znajdziemy także kolekcję jeansową, złożoną z kurtek oraz spodni w różnych krojach. Dla Pań proponujemy również sukienki w szerokiej gamie kolorów i krojów, plisowane spódnice, i wygodne, lekkie baleriny. Nowością dla Panów są szorty, kamizelki oraz kurtki. Niezmiennie, w naszej ofercie znajdują się koszule na wszystkie okazje!

Wyjątkowy projekt czy pierwszy krok na drodze do zmiany w sklepach marki – czym jest nowa Wólczanka w Bonarce?

Nasz pierwszy sklep o powiększonej powierzchni, nowym designie i z pełną ofertą asortymentu to krok ku ewolucji w tym kierunku w przyszłości. Cieszymy się, że klienci zareagowali tak licznie i pozytywnie na otwarcie nowego lokalu, wierzymy, że to wspaniała prognoza na przyszłość dla Wólczanki.