Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Xiaomi świętuje otwarcie ponad 1000 sklepów na świecie

Xiaomi ogłosiło dziś, że otworzyło już ponad 1000 sklepów firmowych na świecie (nie licząc Chin i Indii), co jest, jak odkreśla zarząd firmy, wielkim krokiem milowym w globalnym rozwoju marki. Aby uczcić tę doniosłą okazję, Xiaomi organizuje akcję promocyjną „1000 Sklepów Xiaomi” zarówno online, jak i offline.

Wbrew przeciwnościom – sklep numer 1000 otwiera się po trudnym, ale udanym roku. Ten wyczyn został osiągnięty pomimo trudnych warunków, z jakimi borykają się sklepy stacjonarne na całym świecie. Sukces Xiaomi wbrew temu trendowi świadczy o sile marki w oczach konsumentów oraz o ogromnym potencjale firmy do rozwoju.

Punkty MiStore to niezależne sklepy detaliczne zakładane przez partnerów Xiaomi. Wszystkie sklepy prowadzone są zgodnie ze ścisłymi wytycznymi Xiaomi i sprzedają wyłącznie oficjalnie autoryzowane produkty marki. Utrzymywane są w najwyższym standardzie i stanowią wizytówkę Xiaomi w sektorze retail.

Marce Xiaomi pięć lat zajęło stworzenie światowej sieci sklepów. Pierwszy, poza Chinami, sklep Xiaomi otworzył się dla fanów w Singapurze w 2016 roku. Od tego czasu liczba sklepów na całym świecie gwałtownie wzrosła. W Polsce marka zadebiutowała w 2018 otwierając pierwszy salon w Krakowie w centrum handlowym Serenada. Obecnie ma na polskim rynku ponad 20 salonów.

O Xiaomi

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things). Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii. Xiaomi zajęło 3. miejsce na świecie pod względem dostaw smartfonów w czwartym kwartale 2020 roku. Firma stworzyła również wiodącą na świecie konsumencką platformę AIoT (AI+IoT), z 324,8 mln inteligentnych urządzeń podłączonych do niej, z wyłączeniem smartfonów i laptopów.

Produkty Xiaomi są obecne w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie. W sierpniu 2020 roku firma po raz drugi znalazła się na liście Fortune Global 500, zajmując 422. miejsce, awansując o 46 miejsc w porównaniu z rokiem 2019. Zajęła również 7. miejsce wśród firm internetowych. Xiaomi wchodzi w skład indeksu Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index oraz Hang Seng China 50 Index.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników