Manufaktura ma pierwsze Xiaomi w Łodzi

Najnowocześniejsze smartfony i tablety, ale także smartwatche, elektryczne hulajnogi i designerskie akcesoria do domu – to oferta Xiaomi, nowego najemcy łódzkiej Manufaktury i chińskiego potentata na rynku elektroniki. Jest to pierwszy punkt marki w Łodzi.

Xiaomi Store uzupełnia ofertę Manufaktury o miejsce, w którym Goście będą mogli kupić produkty jednego z najpopularniejszych tech-brandów na świecie. W ofercie są oczywiście popularne smartfony, smartwatche czy tablety, ale także małe akcesoria gospodarstwa domowego, takie jak automatyczne odkurzacze, nawilżacze powietrza czy kamery domowe.

Manufaktura oczywistym wyborem

– Uważnie śledzimy rynek i wiemy, że Xiaomi to marka, która cieszy się ogromną popularnością, nie tylko wśród pasjonatów najnowszych technologii. Jej sposób komunikacji z fanami jest bliski filozofii, którą sami wyznajemy – chcemy być blisko lokalnej społeczności i chętnie słuchamy uwag naszych Klientów – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Xiaomi Store w Manufakturze to pierwszy salon marki w Łodzi. Wybór miejsca był nieprzypadkowy – badania przeprowadzone wśród użytkowników marki pokazały jednoznacznie, że fani czekają na salon firmowy w Łodzi.

– Manufaktura była dla nas oczywistym wyborem. Chcemy być w najpopularniejszych lokalizacjach w danym mieście, a Manufaktura to miejsce-symbol nierozerwalnie kojarzone z Łodzią – wyjaśnia Damian Wierzbiński, manager sieci Xiaomi Stores.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Salon Xiaomi Store znajduje się na piętrze galerii handlowej, nad tzw. małą rotundą.

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

Galerią zarządza APSYS, czyli jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji.