Najnowocześniejsze smartfony i tablety, ale także smartwatche, elektryczne hulajnogi i designerskie akcesoria do domu – to oferta Xiaomi, nowego najemcy łódzkiej Manufaktury i chińskiego potentata na rynku elektroniki. Jest to pierwszy punkt marki w Łodzi.
Xiaomi Store uzupełnia ofertę Manufaktury o miejsce, w którym Goście będą mogli kupić produkty jednego z najpopularniejszych tech-brandów na świecie. W ofercie są oczywiście popularne smartfony, smartwatche czy tablety, ale także małe akcesoria gospodarstwa domowego, takie jak automatyczne odkurzacze, nawilżacze powietrza czy kamery domowe.
Manufaktura oczywistym wyborem
– Uważnie śledzimy rynek i wiemy, że Xiaomi to marka, która cieszy się ogromną popularnością, nie tylko wśród pasjonatów najnowszych technologii. Jej sposób komunikacji z fanami jest bliski filozofii, którą sami wyznajemy – chcemy być blisko lokalnej społeczności i chętnie słuchamy uwag naszych Klientów – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Xiaomi Store w Manufakturze to pierwszy salon marki w Łodzi. Wybór miejsca był nieprzypadkowy – badania przeprowadzone wśród użytkowników marki pokazały jednoznacznie, że fani czekają na salon firmowy w Łodzi.
– Manufaktura była dla nas oczywistym wyborem. Chcemy być w najpopularniejszych lokalizacjach w danym mieście, a Manufaktura to miejsce-symbol nierozerwalnie kojarzone z Łodzią – wyjaśnia Damian Wierzbiński, manager sieci Xiaomi Stores.
PARTNER PORTALU
Salon Xiaomi Store znajduje się na piętrze galerii handlowej, nad tzw. małą rotundą.
Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.
Galerią zarządza APSYS, czyli jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji.