Neinver ponownie otworzył swoje centra w Europie. Outlety Factory w Polsce z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

factory-annopol

Neinver ponownie otworzył wszystkie 21 centrów w sześciu krajach europejskich, po półrocznym częściowym lub całkowitym zamknięciu z powodu obostrzeń związanych z COVID-19. Firma jest czołowym operatorem outletów w Hiszpanii i Polsce oraz drugim co do wielkości w Europie.

Ostatnie dwa centra, których działalność zakłóciły restrykcje – Montabaur The Style Outlets oraz Halle Leipzig The Style Outlets w Niemczech – wznowiły normalne funkcjonowanie w ostatnim tygodniu maja, domykając tym samym dwumiesięczny proces ponownego otwierania centrów przez Neinver.

Wyniki outletów po otwarciu pokazują bardzo pozytywne trendy. W niektórych przypadkach zanotowano nawet trzycyfrowe wzrosty wartości sprzedaży w porównaniu do 2019 roku. To dowód na odporność formatu outletowego centrów Neinver i pozytywny trend wczesnej i szybkiej poprawy, idącej wraz ze znoszeniem restrykcji.

– Pełne, ponowne otwarcie centrów z naszego portfolio stanowi ważny krok milowy dla Neinver. Mimo złożoności i niepewności, wynikających z istniejących warunków, poprawa wyników sprzedaży jest bardzo zachęcająca. Kolejny raz pokazuje bowiem odporność i sprawność firmy, a także przywiązanie marek do dalszego rozwoju wspólnie z nami – mówi Daniel Losantos, PrezesNeinver.

– Duże inwestycje w usługi cyfrowe i bliska współpraca z najemcami, a także atrakcyjność naszych centrów dla klientów, pozwoliły na skuteczne złagodzenie wpływu pandemii na stan naszej branży – dodaje Daniel Losantos.

Outlety Factory w Polsce: dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży

Outlety Factory w Polsce zanotowały po majowym otwarciu dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem 2019. Większa jest również liczba klientów, odwiedzających centra, co potwierdza silną potrzebę powrotu do doświadczeń zakupowych „tu i teraz”.

– Outlety Factory wracają do sprawnego funkcjonowania po czasie restrykcji z mocną ofertą marek i wierną grupą klientów, którzy doceniają potencjał tego formatu centrów. Nie wszystkie branże w równym stopniu, z dwucyfrowymi wzrostami wskaźników, mają szansę tak szybko zregenerować swoje budżety, jednak pozytywna tendencja i dobre perspektywy na kolejne tygodnie dotyczą całego portfolio marek obecnych w naszych outletach – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce i Central Europe Asset Management Director Neinver.

– Jeśli tylko pandemia nie zacznie znów przybierać na sile, outlety Factory kolejny raz udowodnią, że są bardzo dobrym miejscem na prowadzenie biznesu dla najemców i świetnym miejscem na wysokiej jakości zakupy w dobrych cenach – dodaje.

Średnie wydatki odwiedzających centra w kwietniu i maju były o 15 proc. wyższe w porównaniu z tym samym okresem w 2019 roku. Wizyty klientów stają się bardziej produktywne, niż było to przed kryzysem związanym z pandemią. Obecnie kupujący planują swoje wizyty, spędzają krótszy czas w centrach, ale podczas każdej z nich wydają więcej. Marki sportowe i wyposażenia domu, które znacząco umocniły się podczas pandemii, nadal cieszą się dużym popytem.

Aby sprostać nowym potrzebom klientów w związku z pandemią i umożliwić najemcom funkcjonowanie, firma uruchomiła w centrach szereg nowych usług, jak m.in. wirtualne zakupy, zakupy o umówionej godzinie, czy usługa „click & reserve”, czyli „kliknij, aby zarezerwować”.

Nowe marki w outletach Neinver

Neinver kontynuuje poszerzanie oferty handlowej w centrach o nowe, uznane marki. Firmy są zainteresowane rozwojem w kanale outletowym, czy wzmocnieniem swojej obecności, dostrzegając w nim rynek zbytu dla nagromadzonych zapasów.

W Hiszpanii otwarto oficjalny sklep klubu piłkarskiego Real Madryt z ofertą outletową w centrum San Sebastián de los Reyes The Style Outlets w okolicach Madrytu, podobnie sklep marki modowej Roberto Verino. Centrum Amsterdam The Style Outlets poszerzyło ofertę o włoską markę odzieży sportowej Boxeur des Rues, a w najbliższych tygodniach otworzą tam swoje sklepy – niemiecka marka zabawek Ravensburger oraz szwedzka firma modowa NA-KD.

Tymczasem polska marka Kazar Studio, specjalizująca się w produkcji skórzanej odzieży i akcesoriów, otworzyła sklep w formacie „pop-up” w warszawskim centrum Factory Annopol oraz Factory Poznań, z kolei marka Change Lingerie zadebiutowała w Factory Kraków. W Niemczech, marki Haribo i Roy Robson pojawią się w Halle Leipzig. Ponadto, firma Nike rozbudowała swój sklep outletowy w centrum Roppenheim The Style Outlets we Francji, a także niemal dwukrotnie zwiększyła powierzchnię swoich sklepów w Polsce, rozszerzając dostępną ofertę outletową,
m.in. o ubrania, obuwie i akcesoria dla dzieci.

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90 proc. swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Projekty

outlet
19 700 m2
Factory Annopol na prawie 20 tys. mkw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek lokalnych i światowych, głównie…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy…
Baza danych
Scroll to Top