Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

King Cross Marcelin widzi potencjał w markach optycznych

Należące do EPP poznańskie centrum handlowe King Cross Marcelin powiększyło swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon optyczny Kodano. Lokal o powierzchni 112 mkw. to czwarta marka centrum oferująca profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej metody korekcji wzroku oraz wachlarz opcji od soczewek okularowych lub kontaktowych po oprawki do okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek.

King Cross Marcelin powiększa swoją ofertę profesjonalnych usług optycznych o nowego najemcę, aby zaoferować klientom jak największy wybór zróżnicowanego asortymentu.

– Aby stworzyć idealny tenant miks, staramy się uwzględniać nie tylko aktualne rynkowe trendy konsumenckie, ale przede wszystkich lokalne potrzeby okolicznych mieszkańców. Jako jedyna galeria handlowa w zachodniej części Poznania chcemy spełniać oczekiwania kupujących, zapewniając im ciekawą i komplementarną ofertę handlowo-usługową. Wraz z rosnącą grupą wymagających klientów w obszarze usług optycznych, stawiamy na uzupełniający się dobór najemców, wychodząc naprzeciw różnym grupom nabywców, zarówno tym, którzy poszukują markowych produktów, jak i tym, dla których ważniejsza jest cena – mówi Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Okulary od Kodano Optyk to najnowsza propozycja w ofercie King Cross Marcelin. Profesjonalni doradcy z pomocą sprzętu diagnostycznego pomogą wybrać najlepsze metody korekcji, okulary lub soczewki kontaktowe, aby zapewnić odpowiednią ochronę oczu. Klienci poszukujący oprawek w wyjątkowym stylu znajdą tu bogatą ofertę markowych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek, m.in. Ray-Ban, Vogue, Versace i Dolce&Gabbana, Michael Kors. Kodano oferuje także duży wybór soczewek kontaktowych.

Oferta Centrum King Cross Marcelin

Centrum King Cross Marcelin, którego powierzchnia handlowa wynosi 45 tys. mkw., położone jest w dogodnym punkcie komunikacyjnym, w zachodniej części Poznania. Wśród jego najemców znajdują się liczne punktu usługowe oraz tak popularne marki jak Auchan, Media Markt, H&M, Reserved, CCC, Empik czy McDonald’s.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).