Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Guess zacieśnia współpracę z NEPI Rockcastle

Guess tuż po otwarciu galerii handlowych w maju zadebiutował w Zielonej Górze. Marka wybrała lokalizację w centrum handlowym Focus Zielona Góra, którego właścicielem jest Nepi Rockcastle.

– Jest to otwarcie, do którego przymierzaliśmy się od jakiegoś czasu i jesteśmy przekonani, że właśnie realizowana przebudowa centrum jest świetnym momentem na pojawienie się marki Guess. Na pewno decyzję o otwarciu wspomogła bardzo dobra współpraca z wynajmującym. Guess w ramach współpracy z Nepi Rockcastle zaistniał już wcześniej w Centrum Solaris w Opolu oraz w Galerii Warmińskiej w Olsztynie w 2020 roku. Finalizujemy też umowę w krakowskiej Bonarce na nasz flagowy koncept łączący marki Guess oraz Marciano. Dodatkowo w ramach rozmów rozważamy kolejne otwarcia nowych konceptów takich jak Guess Activewear oraz Guess Kids – komentuje Waldemar Madajczyk, Vice President European Markets CEE & Russia, Guess.

– Guess to innowacyjna marka odzieżowa i sprawdzony partner biznesowy w Polsce oraz na innych rynkach, gdzie NEPI Rockcastle jest obecne. Stale stawia sobie wyzwania i z sukcesem je realizuje, czego przykładem są sklepy w nowych, atrakcyjnych konceptach. Z zainteresowaniem obserwujemy rozwój sieci w Polsce i za granicą – cieszymy się, że nasze galerie mogą być elementem tego projektu. Życzymy dalszych sukcesów i znakomitych wyników finansowych – mówi Marek Noetzel, Retail Director, Członek Zarządu NEPI Rockcastle.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Sklep Guess w Zielonej Górze ma 232 mkw. powierzchni. W ofercie sklepu dostępne są: kolekcja Guess Jeans, Activewear, akcesoria, obuwie, zegarki oraz biżuteria.

guess

Blisko 1050 sklepów Guess na świecie

Marka Guess została założona w 1981 roku. Firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Produkty Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.