Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

W Galerii Warmińskiej jedyne ECCO w regionie

Po kilkuletniej przerwie firma ECCO wraca do Olsztyna. W Galerii Warmińskiej został otwarty jedyny w regionie salon firmowy ECCO.

Punkt znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Warmińskiej, pomiędzy sklepami Hexeline i Entra. W pobliżu są także prestiżowe butiki Femestage i Hexeline.  Lokal ma 91,79 m. kw. i jest przyjaźnie zaaranżowany.

Komfort i jakość

ECCO to marka doskonale znana tym, którzy cenią sobie komfort i jakość wykonania. Oferuje zarówno obuwie na oficjalne wyjścia w klasycznych fasonach, jak i buty odpowiednie do stylizacji casualowych. W ofercie są także buty sportowe. W salonie ECCO w Galerii Warmińskiej można kupić również akcesoria: paski, portfele, torebki.

ECCO to jedna z wiodących marek obuwniczych na świecie, która łączy styl i komfort. Sukces marki oparty jest na produktach, które są świetnie dopasowane oraz wykonane z wysokiej jakości materiałów. ECCO kontroluje każdy etap tworzenia produktów – od garbarni i produkcji obuwia, po sprzedaż hurtową i detaliczną. Produkty ECCO są sprzedawane w 90 krajach w ponad 2200 sklepów ECCO oraz ponad 14 000 punktów sprzedaży. ECCO to firma rodzinna, założona w 1963 roku w Danii – w tym momencie zatrudnia ponad 21 00 pracowników na całym świecie.

170 salonów na 42 tys. GLA

Galeria Warmińska to największy obiekt handlowo-rozrywkowy w woj. warmińsko-mazurskim, który przyciąga odwiedzających niezwykłą atmosferą oraz bogatą ofertą. Na powierzchni 42 tys. mkw. GLA znajduje się 170 salonów renomowanych polskich i zagranicznych sieci, m.in. jedyny w regionie sklep TK MAXX, Zara, Guess, Hexeline, Femestage. Portfolio galerii uzupełniają: market elektroniczny RTV Euro AGD, drogerie, Rossmann i Hebe, 9-cio salowe Multikino oraz Fitness Club Kinetic.  Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle.

Obecnie komercjalizacja powierzchni handlowej wynosi 98%. Po otwarciu galerii handlowej po lockdownie w maju 2021 zanotowano 73 proc. wyższą odwiedzalność, niż przed rokiem, co udowadnia, że centrum to szybko odrabia straty.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem