Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Debiut Xiaomi Store w województwie świętokrzyskim w Galerii Echo

W należącym do EPP centrum handlowym Galeria Echo w Kielcach został otwarty salon Xiaomi Store. To pierwsza lokalizacja tej marki nowych technologii w województwie świętokrzyskim. Dla klientów przygotowano szeroką ofertę Xiaomi, od smartfonów po szturmem zdobywające polski rynek hulajnogi elektryczne.

Popularność elektrycznych hulajnóg z roku na rok wzrasta, a ich widok – szczególnie w sezonie letnim – staje się nieodłącznym elementem krajobrazu polskich miast. Niegdyś kojarzone z dziecięcą zabawką, obecnie zdobywają coraz większą liczbę entuzjastów w każdej grupie wiekowej. Ta kompaktowa alternatywa dla tradycyjnych miejskich środków transportu doczekała się przepisów, które regulują jej użycie , co świadczy o tym, że Polacy wsiedli na hulajnogi na dłużej niż jeden sezon.

Ten zielony środek komunikacji miejskiej obok innych innowacyjnych produktów Xiaomi, jak smartfony czy sprzęt smarthome oferuje salon Xiaomi Store (120 mkw.), który zagościł na poziomie 0 kieleckiej Galerii Echo. Jasny i utrzymany w charakterystycznym wystroju łączącym elementy stali i drewna zapewnia fachową obsługę doboru właściwego sprzętu fanom technologicznych nowinek.

– W Galerii Echo stawiamy na prezentowanie naszym klientom komplementarnej oferty najbardziej pożądanych marek, jesteśmy na bieżąco zwłaszcza w szybko zmieniającym się segmencie elektroniki. Dajemy najemcom optymalne warunki do wzrostu, a klienci z coraz większą wiedzą o technologiach i rosnącymi wymaganiami chwalą nas m.in. za dostęp do zaawansowanych, intuicyjnych produktów. Atrakcyjny letni debiut, w postaci salonu Xiaomi Store, to kolejny mocny element naszego tenant miksu z propozycją, która na pewno zadowoli miłośników inteligentnych rozwiązań i wielofunkcyjnych gadżetów – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Galeria Echo w Kielcach – największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim

Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 różnego rodzaju sklepów popularnych polskich i światowych marek, punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness oraz kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem