Action debiutuje w województwie warmińsko-mazurskim

W lipcu br. sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła sklep w Nowym Mieście Lubawskim, debiutując tym samym w województwie warmińsko-mazurskim. Jednocześnie liczba pracowników sieci w Polsce przekroczy 2000 osób. Market zlokalizowany jest w pawilonie handlowym przy ul. Grunwaldzkiej 19.

Action oferuje szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. Na klientów czeka ponad 6000 artykułów z 14 kategorii.

– Jednym z priorytetów Action na 2021 rok jest rozwój w północnej części Polski. Nasz debiut w województwie warmińsko-mazurskim to kolejny ważny krok w osiągnięciu tego celu. Na lokalizację pierwszego sklepu w tym rejonie wybraliśmy Nowe Miasto Lubawskie i tamtejszy pawilon handlowy, mieszczący się przy ul. Grunwaldzkiej. Sklep Action będzie znajdować się tuż przy głównej drodze biegnącej przez całe miasto oraz w niedalekiej odległości od osiedli mieszkaniowych. Liczymy na to, że dzięki atrakcyjnemu położeniu market odwiedzi zarówno lokalna społeczność, jak i przyjezdni z okolicznych miejscowości. Obecnie w ofercie dominuje asortyment letni, czyli akcesoria do ogrodu, grillowania oraz aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu. Zapraszam na zakupy – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Sklep Action w Nowym Mieście Lubawskim zajął powierzchnię około 900 mkw. i został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomogą zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach umieszczone zostaną środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Market będzie działał w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe.

Action świetnie uzupełni lokalną ofertę handlowo-usługową, na którą składają się popularne markety spożywcze, budowlane, sklepy RTV i AGD oraz liczne punkty gastronomiczne. Klienci będą mieli do dyspozycji parking na 62 miejsca postojowe, który znajduje się na terenie pawilonu handlowego. Przed sklepem Action zamontowane zostaną również stojaki na rowery.

2 tys. pracowników w Action

Wraz z otwarciem nowego sklepu w Nowym Mieście Lubawskim łączna liczba pracowników Action Polska przekroczy 2 tys. osób. To dowód na to, że firma inwestuje zarówno w infrastrukturę, jak i w ludzi. Sieć oferuje zatrudnionym dobre środowisko pracy oraz wiele możliwości nauki i rozwoju, w tym kursy BHP, treningi umiejętności miękkich, szkolenia dla liderów i inne. Action stara się, aby każdy pracownik znalazł w firmie zrozumienie i wsparcie, które pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu pracy. Potwierdzają to również liczby. Według ankiety „Voice of Action”, w której udział wzięło 92% wszystkich zatrudnionych, 88% z nich czuje się zaangażowanych w życie firmy.

– Pracę w Action może znaleźć każdy, bez względu na wiek, pochodzenie czy poziom wykształcenia. Jesteśmy ambitni, pełni energii i stawiamy na ciągły rozwój, również naszych pracowników. Tworzymy nowe miejsca pracy i umożliwiamy im stawianie kolejnych kroków na zawodowej drodze, nie zapominając przy tym o świetnej atmosferze. Wierzymy, że tylko dzięki zmotywowanym ludziom, którzy czują się docenieni, możemy budować stabilną i najszybciej rozwijającą się w Europie sieć dyskontów niespożywczych – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Action oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych w bardzo atrakcyjnych cenach. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Tym, co zdecydowanie wyróżnia holenderską markę, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu firma może szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów. Klienci bardzo to doceniają, a ponadto wysoko oceniają jakość produktów.

O Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Action posiada obecnie 122 sklepy w Polsce i zatrudnia 2000 osób.