Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Do Galerii Północnej dołączyła nowa marka odzieżowa

Do grona najemców Galerii Północnej dołączyła nowa marka odzieżowa Colynn, otwierając swój pierwszy lokal stacjonarny w Polsce. W ofercie sklepu znajdują się atrakcyjne cenowo ubrania i akcesoria pochodzące z Włoch i Francji.

Nowo otwarty salon, zlokalizowany jest na parterze, w sąsiedztwie drogerii Rossmann oraz placówki mBank. Butik modowy Colynn oferuje odzież włoską oraz francuską stworzoną dla kobiet szukających wysokiej jakości materiałów, niepowtarzalnych fasonów oraz luksusu, kojarzonego z paryskimi sklepami odzieżowymi. Jest to pierwsza lokalizacja Colynn w Polsce, w której można dokonać zakupów stacjonarnie. Dotychczas marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową.

– Galeria Północna stale dąży do poszerzania swojej oferty handlowej. Dzięki nowo otwartemu butikowi marki Colynn odwiedzający mają dostęp do szerokiego asortymentu odzieży oraz akcesoriów, Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientkom bogaty, zróżnicowany i atrakcyjny asortyment, który jest jednym z wyróżników Galerii Północnej – mówi Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager, GTC S.A.

R E K L A M A

Pierwsza lokalizacja Colynn w Polsce

Colynn to sklep oferujący dotychczas wyłącznie zakupy internetowe, w którego asortymencie znajduje się odzież i akcesoria w przystępnej cenie, sprowadzane z Włoch i Francji. W pierwszym stacjonarnym butiku klientów czekają najnowsze modowe trendy, najwyższa jakość materiałów i niepowtarzalne fasony, charakteryzujące kolekcje marki. Butik przedstawia koncepcję ,,instagramowej” mody na wyciągnięcie ręki dla klientów Galerii Północnej.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat swojej działalności Grupa zrealizowała 76 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,3 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 51 budynków komercyjnych oferujących ponad 810 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 325 tys. m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których 37 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.