Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

OTCF kontynuuje ekspansję zagraniczną

Grupa OTCF otworzyła kolejny salon marki 4F na zagranicznym rynku. Nowy monobrandowy sklep znajduje się w centrum handlowym UBBO Lisboa w Portugalii.

Firma OTCF, właściciel marki 4F rozpoczęła swoją działalność w Portugalii w styczniu 2020 r., a w październiku ubiegłego roku otworzyła pierwszy sklep w mieście Ponte de Sor. Na ten rok zaplanowano otwarcie na portugalskim rynku min. 5 salonów. Jednym z nich jest sklep w UBBO Lisboa.

Wielofunkcyjny kompleks UBBO Shopping Resort został otwarty w maju 2009 roku. Dwupiętrowy obiekt ma ponad 100 tys. mkw. powierzchni i oferuje ponad 280 sklepów.

4F to marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Sieć obecna jest w Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Hiszpanii, Portugalii, Ukrainie, Tajlandii, Japonii i Tajwanie. Produkty 4F są również dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych.

Portfolio marek OTCF

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F, 4F Cafe oraz Outhorn, jest też wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour w Polsce.

Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowując nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na inne rynki zewnętrzne.