Nowy salon House i większe Mohito w Focus Mall Zielona Góra

Oferta spółki LPP w zielonogórskim Focus Mall znowu będzie kompletna – już pod koniec sierpnia do salonów Cropp, Mohito, Reserved i Sinsay dołączy salon House, który wraca do Focus Mall po dłuższej nieobecności. Z kolei marka Mohito, wraz z przedłużeniem umowy, przeniesie się do dwukrotnie większego lokalu. Oba sklepy funkcjonować będą w nowo otwartej części galerii. Umowy z najemcami zostały podpisane na 5 lat.

House to marka młodości, kreatywności i odwagi, inspirująca do odnalezienia własnego, niepowtarzalnego stylu. Stworzona dla ludzi z poczuciem humoru, którzy w modzie cenią autentyczność i wygodę. W nowym lokalu o powierzchni 948 mkw. znajdzie się przestrzeń na trendowe kolekcje dla niej i dla niego oraz wiele dodatków i akcesoriów. Salon House znajdować się będzie w atrakcyjnej lokalizacji na poziomie 1. nowej części Focus Mall.

Mohito to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Kolekcje marki tworzone są z myślą o osobach pewnych siebie, świadomych swych atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu. Obecnie w Focus Mall marka działa na pierwszym piętrze galerii, w pobliżu sklepów Stradivarius i Bytom. Od września przeniesie się do nowego segmentu galerii, gdzie zajmie dwukrotnie większy (623 mkw.) lokal tuż obok sklepu House.

Moda to silna strona Focus Mall

– Bogata oferta mody to silna strona Focus Mall. Marki spółki LPP to najemcy cieszący się niezwykle dużą popularnością wśród klientów, dlatego naturalnym krokiem jest zwiększanie ich widoczności w galerii. Dzięki nowej przestrzeni, którą już wkrótce udostępnimy naszym klientom, możemy zaoferować najemcom szerszy wachlarz dostępnych powierzchni i formatów lokali, optymalnie dostosowanych do prowadzonych przez nich biznesów. Jesteśmy przekonani, że nowe salony MOHITO i House, dzięki swojej przestronności, aranżacji zgodnie z najnowszymi konceptami marek oraz atrakcyjnej ofercie, będą współtworzyć charakter tego miejsca – mówi Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall.

W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych oraz strefę food court. Docelowa całkowita powierzchnia GLA wyniesie 44 tys. m2, a strefa parkingowa pomieści ponad 1400 samochodów.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych