Immofinanz: STOP SHOP Zielona Góra kompletuje najemców

Immofinanz, właściciel europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, upublicznił dwie kolejne marki, które dołączają do grona tenant mix w realizowanym aktualnie projekcie tego typu w Zielonej Górze. Są nimi Martes Sport oraz Kakadu. Łącznie ta dwójka najemców zajmie ponad 1.000 mkw. w STOP SHOP Zielona Góra.

Immofinanz jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE

W ramach inwestycji powstanie łącznie 12 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem prawie 6.700 m kw. Otwarcie parku handlowego planowane jest na pierwszy kwartał 2022 roku.
Sektor odzieży i akcesoriów sportowych będzie reprezentowany w STOP SHOP Zielona Góra przez Martes Sport, który podpisał umowę najmu na prawie 800 m kw. Sieć sklepów zoologicznych Kakadu, z kolei wynajęła w najnowszym zielonogórskim parku handlowym ponad 250 m kw.

– Parki handlowe ze swoim lokalnym charakterem i zróżnicowanym mix-ie najemców odnotowują silne wzrosty – a odporność na kryzys tego formatu podczas pandemii ponownie go wzmocniła. Fakt ten ma oczywiście także znaczący wpływ na komercjalizację naszych aktualnych projektów, a najemcy chętnie decydują się na swoją dalszą ekspansję w ramach naszego proponowanego formatu handlowego. Podpisane kolejne umowy dla STOP SHOP Zielona Góra są tego najlepszym przykładem – komentuje Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

STOP SHOP Zielona Góra

STOP SHOP Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie, przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączy tę część miasta z drogą ekspresową S3. Łączny zasięg nowego STOP SHOP-u oszacowano na ponad 270.000 osób. Oznacza to, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.

IMMOFINANZ to firma z sektora nieruchomości komercyjnych, której działalność skupia się na obiektach handlowych oraz biurowych na siedmiu głównych europejskich rynkach, tj. w Austrii, Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii oraz Polsce. Podstawa działalności firmy obejmuje zarządzanie nieruchomościami oraz część deweloperską. Marki handlowe STOP SHOP, VIVO! oraz marka biurowa myhive stanowią kluczowy obszar dla tych aktywności i odzwierciedlają koncentrację na wysokiej jakości usługach. Firma posiada portfel o wartości około 4,9 mld euro obejmujący ponad 210 nieruchomości. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu (indeks ATX) oraz w Warszawie.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych