Galeria Młociny z ofertą dla wegan

Warszawska Galeria Młociny podąża za najnowszymi trendami i kreuje swoją ofertę z myślą o potrzebach odwiedzających ją gości. W odpowiedzi na rosnącą popularność diet roślinnych i trend dotyczący ograniczania spożycia mięsa wśród mieszkańców dużych ośrodków miejskich, bielańskie centrum handlowe poszerzyło swoją propozycję skierowaną do wegan o znany koncept kulinarny – Tel Aviv. Wegańska restauracja w formule Street Food znajduje się w Hali Hutnik na drugim piętrze galerii. Najemca zajął lokal o pow. 44 mkw.

Coraz więcej Polaków przechodzi na dietę roślinną bądź świadomie ogranicza spożycie produktów odzwierzęcych. Bycie wegetarianinem deklaruje się już 1/5 rodaków. Wśród osób rezygnujących z mięsa przeważają kobiety, przedstawiciele generacji Z i mieszkańcy dużych miast . Eksperci przekonują, że kuchnia roślinna jest nie tylko zdrowsza, ale też ekologiczna – pozwala m.in. na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych, powstających przy produkcji mięsa . Wśród najsilniejszych i najbardziej popularnych trendów żywieniowych, oprócz wegetarianizmu i weganizmu, można wyróżnić fleksitarianizm, czyli świadomą rezygnację z codziennego spożycia mięsa. Dieta zachęca do zastępowania produktów odzwierzęcych ich roślinnymi zamiennikami .

Galeria Młociny, należąca do EPP i Echo Investment, odpowiada na bieżące trendy i potrzeby swoich klientów, uzupełniając ofertę gastronomiczną o propozycję dla wegan – w strefie restauracyjnej otworzył się nowy lokal oferujący dania kuchni bliskowschodniej – Tel Aviv Street Food. To znane warszawiakom miejsce, oferujące kuchnię pochodzenia wyłącznie roślinnego, bazującą na starannie wyselekcjonowanych składnikach. W swojej ofercie posiada autorskie przepisy na pity czy roślinne burgery, własnej produkcji falafele oraz przygotowywany codziennie na miejscu świeżo kręcony hummus. Lokal w formacie Street Food znajduje się w Hali Hutnik na poziomie 2.

– Dostrzegamy i rozumiemy, jak ważną rolę w centrach handlowych odgrywa gastronomia. Lokale najemców F&B nie tylko zaspokajają podstawowe funkcje, ale mają też znaczenie społeczne – są miejscem spotkań towarzyskich, budowania relacji, spędzania wolnego czasu. W Galerii Młociny staramy się tak dobierać ofertę w naszej strefie gastronomicznej, by zapewnić odwiedzającym szereg możliwości i wybór, zarówno jeśli chodzi o kuchnię, jak i typ lokalu. Oprócz restauracji z obsługą kelnerską, mogą oni skorzystać z formatów ulicznego jedzenia, kiedy potrzebują szybko zjeść posiłek lub preferują nieformalną atmosferę. Nasz nowy najemca prowadzi znany i lubiany koncept kulinarny, dodatkowo wpisujący się w aktualne trendy dotyczące odżywiania, dlatego jestem przekonany, że oferta Tel Aviv Street Food spotka się z zainteresowaniem gości odwiedzających Galerię Młociny – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

– Swój lokal w Galerii Młociny otworzyliśmy w tzw. formacie ulicznym naszej marki, czyli Street Food. Zależy nam na tym, żeby kuchnia wegańska, którą serwujemy w Tel Aviv była dostępna dla wszystkich, którzy zgłodnieją podczas zakupów, umówią się na lunch ze znajomymi czy będą chcieli skorzystać z naszej oferty po seansie kinowym lub treningu. Cieszymy się również, że kolejny punkt Tel Aviv uruchomiliśmy właśnie w Galerii Młociny – dzięki temu zwiększyliśmy nasz zasięg i możemy proponować zdrowe, pyszne jedzenie uliczne mieszkańcom Bielan – mówi Hubert Kacprzak, Kierownik ds. Rozwoju Sieci, Tel Aviv.

Galeria Młociny: Unikalny dobór najemców i największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

tel-aviv-mlociny

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo Investment angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Od 1996 roku Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowało już blisko 200 projektów o łącznej powierzchni 2 mln mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski. Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment S.A. są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Real Estate.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz