Action umacnia pozycję w stolicy

Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otwiera swój czwarty sklep w Warszawie. Dyskont mieści się w nowej Galerii Modlińskiej, przy ul. Starowiślnej. Na klientów czeka ponad 6000 artykułów z aż 14 kategorii.

– Rozwój sieci sklepów Action w największych aglomeracjach w Polsce to jeden z głównych celów naszej marki na ten rok. Niedawno otworzyliśmy kolejne sklepy we Wrocławiu i Poznaniu.
Czwarty sklep w Warszawie zlokalizowany jest w nowo wybudowanej Galerii Modlińskiej. Centrum zakupowe znajduje się w popularnej i świetnie skomunikowanej części Białołęki – pomiędzy ulicą Modlińską a kanałem Żerańskim. Jestem przekonany, że klienci docenią to dogodne położenie, wyróżniające się bliskością głównych dróg oraz przystanków komunikacji
miejskiej i będą chętnie odwiedzać sklep Action – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Sklep Action na warszawskiej Białołęce będzie dziać w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Market zajmuje powierzchnię prawie 870 mkw. i został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomogą zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach zostały umieszczone środki dezynfekujące i ekrany ochronne.

Action z pewnością przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności oferty handlowej Galerii Modlińskiej, w której działać będzie kilkanaście sklepów, w tym popularne markety spożywcze oraz punkty gastronomiczne. W bezpośredniej okolicy znajdują się również nowo wybudowane osiedla mieszkaniowe oraz ulica Modlińska, ułatwiająca dojazd do centrum zakupowego mieszkańcom okolicznych miejscowości. Na klientów czeka wspólny parking na około 90 miejsc postojowych oraz stojaki na rowery.

Action: zrównoważony rozwój staje się priorytetem

Coraz więcej produktów pojawiających się w ofercie sklepów Action powstaje w sposób zrównoważony – z poszanowaniem środowiska i oszczędnością zasobów. Firma między innymi wycofała ze swojej oferty jednorazowe sztućce i naczynia z plastiku, zamieniając je na drewniane i papierowe, zanim stało się to obowiązkowe.

– Zrównoważony rozwój staje się coraz większym priorytetem dla Action, zwłaszcza w obszarze związanym z oferowanymi przez nas produktami. W ubiegłym roku 76% naszych wyrobów bawełnianych pochodziło z ekologicznych źródeł w ramach programu BCI (Better Cotton Initiative). Jednocześnie ponad 60% naszych produktów z papieru i drewna posiada certyfikaty
FSC i PEFC. Naszym celem jest osiągnięcie do 2025 r. tych wskaźników na poziomie 100% – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action w Polsce.

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech.
We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych.  Action posiada obecnie 129 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych