Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Schwitzke Górski buduje salony marki Rituals w Polsce

Marka Rituals Cosmetics wybrała biuro Schwitzke Górski do wdrożenia swoich pierwszych sklepów w Polsce. Ofertę dotychczas dostępną w perfumeriach Douglas i Sephora, czy sklepie internetowym marki, będzie można w pełnym wymiarze poznać w firmowych salonach. Pierwszy z nich, o powierzchni około 150 mkw., właśnie otworzył się w warszawskiej galerii Westfield Arkadia. Kolejne powstaną już wkrótce w Sadybie (Warszawa) oraz Galerii Bałtyckiej (Gdańsk).

Rituals jest marką kosmetyczną uwielbianą przez konsumentów na całym świecie. Salony pod jej szyldem znajdują się już w 33 krajach, teraz przyszedł czas na Polskę. Biuro Schwitzke Górski odpowiada za kompleksowe wdrożenie zunifikowanego na skalę Europy konceptu marki. Do zakresu prac biura należało przygotowanie projektów wykonawczych, w tym dopasowanie projektu koncepcyjnego do przepisów prawa lokalnego i wybudowanie lokalu pod klucz wraz z koordynacją Project Management.

Współpraca Schwitzke Górski z marką Rituals

To już kolejny zagraniczny klient, dla którego Schwitzke Górski koordynuje proces budowlany, kontynuując tym samym rozwój kompleksowych usług dla marek, obejmujący nie tylko projektowanie wyjątkowych doświadczeń, a także wdrożenia konceptowe i prace budowlane.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– Proces pracy z marką Rituals był wyjątkowy, ponieważ ze względu na pandemiczne ograniczenia odbywał się zdalnie, a pomimo tego przebiegł bezproblemowo. Koncept został zaimplementowany w hybrydowym modelu współpracy, którego przetestowana już przez Schwitzke Górski sprawność otwiera drzwi do polskiego rynku markom z całego świata – wyjaśnia Michał Górski, CEO w Schwitzke Górski.

rituals-schwitzke

Głównym założeniem było przygotowanie i przeprowadzenie całej inwestycji w taki sposób, aby inwestor odebrał klucze do lokalu, który wymaga z jego strony jedynie zatowarowania. Dzięki temu przygotowanie sklepu do przyjęcia pierwszych klientów przebiegł sprawnie i terminowo, a marka mogła skupić się na działaniach komunikacyjnych i marketingowych, związanych z otwarciem i wejściem na Polski rynek.

Filozofią Rituals jest odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach i zmienianie codziennych czynności w wyjątkowe momenty. Dlatego marka Rituals dba o doświadczenia konsumenta w każdym aspekcie. Zarówno w kwestii innowacyjnych produktów, profesjonalnej obsługi klienta jak i dopracowanych w najmniejszych szczegółach elementów wyposażenia sklepów, w tym spektakularnego, znajdujące się w centralnym punkcie sklepu drzewa kwitnącej wiśni.

O Schwitzke Górski

Schwitzke Górski projektuje wyjątkowe doświadczenia, kreuje koncepty i transformuje obiekty handlowe. Od blisko dekady tworzy wielokrotnie nagradzane projekty dla szeroko rozumianych sektorów Retail, HoReCa i Office. Schwitzke Górski pracuje w oparciu o Design Thinking i Customer Centered Design. Firma zrealizowała już ponad 200 projektów dla klientów takich jak LPP, Martes Sport, Media Expert, Media Markt, VOX, Makarun, ISTO, Nakielny, Awiteks, Bank Pekao SA, VIRGIN, Hollister, Action, Lagardere, Medicine, Wojas, Komfort, Superpharm.