Dino Polska chce pozyskać z emisji obligacji do 1 mld zł na rozwój sieci

Zarząd spółki Dino Polska SA poinformował, że 10 września 2021 r. podjął uchwałę w sprawie zmiany Programu Emisji Obligacji. Zmiana polega na zwiększeniu z 500 mln zł do 1 mld zł łącznej wartości, do której Spółka może dokonywać emisji obligacji.

Celem Programu, jak poinformowano w komunikacie, jest dywersyfikacja źródeł finansowania oraz optymalizacja kosztów działalności spółki.

R E K L A M A

– Środki pieniężne pozyskane w ramach Programu Emisji Obligacji przeznaczone zostaną na rozwój sieci marketów Dino oraz centrów dystrybucyjnych spółki – czytamy w komunikacie Dino SA.

Szczegółowe parametry obligacji, termin zapadalności, wartość emisji oraz wysokość oprocentowania zostaną ustalone w procesie budowania księgi popytu, który zostanie przeprowadzony w ramach procesu emisji obligacji. Ostateczna decyzja Spółki o dokonaniu emisji obligacji oraz jej szczegółowych warunkach zostanie podjęta na etapie podejmowania odpowiedniej uchwały przez Zarząd Spółki.

Ponad 1620 sklepów Dino w Polsce

Przypomnijmy, na koniec czerwca 2021 r. sieć Dino liczyła 1622 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 1302 markety. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 633,2 tys. mkw. wobec 505,1 tys. mkw. rok temu. Sieć Dino otworzyła od stycznia do końca czerwca 2021 r. 150 nowych sklepów wobec 84 rok wcześniej.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych