Kappahl wraca do Focus Mall w nowym koncepcie

Już 30 września br. nastąpi otwarcie salonu Kappahl w Focus Mall w Zielonej Górze. Skandynawska marka powraca do miasta po 5 latach nieobecności i zapowiada otwarcie w nowym koncepcie store-in-store.

Kappahl to szwedzka marka odzieży na każdą okoliczność. Skandynawska estetyka sprawia, że produkty Kappahl są wygodne i ponadczasowe. W ofercie marki znajdują się odzież, bielizna oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Salon Kappahl, o powierzchni 731 mkw., zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze nowo otwartej części galerii.

R E K L A M A

– Otwarcie nowego sklepu Kappahl w Zielonej Górze jest dla nas ekscytujące z dwóch powodów. Po pierwsze, wracamy do miasta, w którym już kiedyś Kappahl był i mamy tutaj grono lojalnych Klientów. Takie powroty zawsze cieszą nas ogromnie – mówi Wirginia Gruszczyńska, marketing and e-com manager Kappahl Poland.

– Będzie to dla nas szczególne otwarcie również z uwagi na fakt, że sklep zaprezentujemy w koncepcie store in store. Klienci będą mogli robić zakupy w salonie Kappahl i znajdującym się tuż za ścianą sklepie Newbie. Mamy nadzieję, że wpłynie to bardzo pozytywnie na komfort zakupów naszych lojalnych, jak i nowych klientów – dodaje.

Newbie to kolekcja odzieży i dodatków dla najmłodszych w rozmiarach 44-128. Została zaprojektowana z wielka dbałością o szczegóły – jest miękka, przytulna i ponadczasowa, a wszystkie artykuły wykonane są z ekologicznych materiałów. Kolekcja Newbie obejmuje również przytulanki, kocyki czy materiałowe pieluszki.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

– Kappahl to marka odpowiedzialna, oferująca odzież z naturalnych tkanin, wytworzoną w zrównoważony sposób. To produkty wysokiej jakości sprzedawane w atrakcyjnych cenach, dlatego bardzo cieszy nas powrót marki do Focus Mall. Planujemy poszerzać portfolio o takich najemców, aby zapewnić klientom dostęp do marek działających w duchu slow fashion – deklaruje Marta Radziwoń, dyrektor centrum Focus Mall.

Focus Mall w Zielonej Górze

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, E-obuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych