Dealz: rok udanego handlu w Raju

12 miesięcy intensywnej pracy, mnóstwo zachwyconych klientów i wyniki sprzedażowe na bardzo dobrym poziomie – tak Dealz, międzynarodowa sieć sklepów dyskontowych prezentuje się po pierwszym roku funkcjonowania w Kompleksie Handlowym Raj w Dębicy.

Pozycja dyskontów FMCG w naszym kraju od lat rośnie, a pandemia sprawiła, że cieszą się jeszcze większą popularnością. Potwierdza to sukces sklepu sieci Dealz w Kompleksie Handlowym Raj w Dębicy.

– Dzięki temu, że sklep Dealz w naszym Kompleksie usytuowany jest w wolnostojącym budynku zapewnia wejście do środka bezpośrednio z parkingu, a stosunkowo nieduża powierzchnia gwarantuje szybkie, bezpieczne zakupy – mówi Bartłomiej Gajda, Menedżer ds. marketingu i sprzedaży Grupy IVS. – Łatwość dotarcia na miejsce i zaparkowania plus szeroka oferta FMCG w świetnych cenach – to czynniki, które zadecydowały o sukcesie marki w Kompleksie Handlowym Raj – podsumowuje Bartłomiej Gajda.

Pierwszy sklep Dealz w Dębicy

Sieć posiada blisko sto sklepów w Polsce i stale zwiększa swoją dostępność w różnych lokalizacjach.

– Kompleks Handlowy Raj jest pierwszym salonem tej marki w Dębicy. Bardzo dobra lokalizacja, korzystne ceny oraz stale poszerzana oferta dla klientów to czynniki, które utrzymują sukces sklepu na wysokim poziomie – mówi Kierownik Sklepu Dealz, Grzegorz Szopa.

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów dyskontowych, będąca częścią Pepco Group. Oferta składająca się z ponad 3500 produktów to wyroby najlepszych, światowych marek w konkurencyjnych cenach, a także artykuły znanych zagranicznych producentów, których nie można było spotkać do tej pory na polskim rynku. Sieć w swojej ofercie posiada marki spożywcze oraz drogeryjne, artykuły do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek, narzędzi czy produktów dla zwierząt.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych