Duka otwiera nowy salon w Warszawie

Szwedzka sieć handlowa Duka kontynuuje ekspansję na polskim rynku. 15 września br. odbyło się otwarcie nowego salonu w warszawskiej Galerii Handlowej Promenada. Sklep jest zlokalizowany na poziomie 0, tuż przy wejściu.

Sieć szwedzkich salonów Duka w Polsce składa się aktualnie z 60 salonów oraz sklepu internetowego. Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przywiązujących wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo. Asortyment sklepów Duka składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego oraz dekoracji do wnętrz. Co kwartał do sprzedaży trafiają najnowsze kolekcje zaprojektowane przez projektantów Duka według najbardziej aktualnych trendów w szwedzkim i światowym designie.

Historia marki Duka

W 1920 roku, w szwedzkim mieście Linköping, Hjalmar Blomkvist zapoczątkował historie marki Duka. Jego sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi odniósł sukces w Skandynawii. Minęło sto lat, a w ofercie Duka nadal znajdują się produkty zaprojektowane w tamtych czasach.

– W Duka codziennie dokładamy starań, aby nasze produkty odpowiadały oczekiwaniom klientów w zakresie jakości i wyjątkowego wzornictwa. Wszystko w zgodzie z ideą „Kitchen life”, która jest wizytówką i jednocześnie zobowiązaniem marki Duka. Gdyż serce Duka najmocniej bije w kuchni, bo to przecież kuchnia jest sercem każdego domu. Tutaj nie tylko jemy i przygotowujemy posiłki, ale także odpoczywamy, śmiejemy się czy wzruszamy – informują przedstawiciele sieci.

Duka to obecnie sieć 60 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce. W Polsce marka zadebiutowała w 1999 roku, otwierając pierwszy sklep w Warszawie.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych