RTV Euro AGD oraz Inmedio otwierają swoje sklepy w poznańskim N-Parku

Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej, rozszerzy ofertę dla swoich klientów o kolejne dwie marki: RTV Euro AGD oraz Inmedio. Otwarcie obu lokali planowane jest na wrzesień 2021.

Wszystkie projekty Napollo zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2021 na stoisku firmy – 240.

Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. Oferta N-Parku została kompleksowo zmodernizowana, odpowiadając na potrzeby klientów.

– Oprócz popularnych marek, jak Spar i Rossmann oraz nowo otwartego Pepco, od września poznaniacy będą mogli zrobić zakupy także w RTV Euro AGD oraz Inmedio – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie Napollo. Układamy portfolio najemców N-Parku tak, by klienci mieli możliwość robienia wygodnych, kompletnych i jakościowych zakupów, dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę o właśnie te dwie, znane i solidne marki.

RTV Euro AGD jest polską firmą, liderem rynku sprzedaży elektroniki użytkowej oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie ma kilkadziesiąt tysięcy produktów najnowocześniejszych polskich i światowych marek.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Z kolei Inmedio stanowi sieć salonów, na które składa się ponad 450 sklepów oferujących bogaty asortyment prasy krajowej i zagranicznej, sprzedawany według nowoczesnego konceptu wypracowanego we współpracy Lagardère Travel Retail z Grupą Eurocash. Otwarcie salonu prasowego planowane jest na koniec września.

W 2021 roku Napollo przeprowadziło modernizację obiektu. Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to ok. 5300 mkw., a liczba lokali handlowych sięga 19 wraz ofertą usługową i gastronomiczną.

O Napollo

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.

Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili dobiega końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.