Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Paweł Ornatek pokieruje IWG w Polsce

Paweł Ornatek we wrześniu objął stanowisko Country Managera w International Workplace Group w Polsce, gdzie będzie odpowiedzialny za rozwój biur pod markami Regus i Spaces oraz pracę kilkudziesięciu oddziałów firmy na terenie kraju. Cele, jakie wyznacza organizacji, to m.in. dalszy rozwój modelu franchisingowego oraz akwizycyjnego związany z rosnącym zainteresowaniem pracą hybrydową i zwiększonym popytem na biura elastyczne.

IWG jest wystawcą Shopping Center Forum 2021. Z ekspertami firmy będzie można spotkać się na stoisku 400.

Paweł Ornatek ma doświadczenie zarówno w segmencie B2B jak i B2C, które zdobywał u światowych liderów – w firmach Colgate-Palmolive, Tetley czy Pepsi. Zarządzał przejęciem i integracją firmy kosmetycznej Soraya przez amerykański koncern Alberto-Culver oraz po-akwizycyjną integracją i rozwojem części konsumenckiej w Europie Centralnej w fińskiej Metsa-Tissue, znanej w Polsce z marek Mola i Lambi. Paweł Ornatek odpowiadał także za rozwój polskiego lidera w dziedzinie produktów i rozwiązań dla biur i miejsc pracy – firmą Lyreco. Przed dołączeniem do IWG kierował rozwojem firmy Profi – polskiego lidera produkującego produkty spożywcze, tuż po przejęciu firmy przez fundusze Private Equity. Wcześniej kierował przez kilka lat rozwojem firmy Regus w Polsce, która następnie – po akwizycji kilku konkurentów, w tym Spaces, przekształciła się w IWG. Dla Pawła Ornatka jest to tym samym powrót do firmy, która w międzyczasie zdążyła się znacząco rozrosnąć na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku elastycznych przestrzeni biurowych.

R E K L A M A

IWG – specjalista w dziedzinie biur elastycznych

IWG jest światowym liderem w dziedzinie biur elastycznych, które oferuje m. in. pod markami Regus i Spaces. Firma jest obecna w ponad 3 300 lokalizacjach, w 1 000 miastach całego świata i na ponad 120 rynkach, ma ponad 30 lat doświadczenia w oferowaniu przestrzeni biurowych. W Polsce IWG posiada 32 centra biurowe w 7 największych miastach. Firma planuje rozwijać model franchisingowy, dzięki któremu w ciągu najbliższych kilku lat otworzy kolejne siedziby usytuowane poza tradycyjnie rozumianymi centrami biznesowymi, tak by zapewnić osobom korzystającym z biur elastycznych maksymalnie dogodny i szybki dojazd do nich z miejsca zamieszkania.

– Nie mam żadnych wątpliwości, co potwierdzają liczne analizy publikowane przez nas oraz innych graczy rynku biurowego, że hybrydowy model pracy będzie rozwijał się niezwykle dynamicznie – chcą tego zarówno pracownicy jak i firmy, które zauważają korzyści płynące ze zwiększonej satysfakcji pracowników oraz wymiernych oszczędności finansowych. Wizyty w biurze głównym, tzw „centrali” staną się okazjonalne, a pracownicy będą chcieli zredukować do minimum godziny spędzane wcześniej w korkach czy komunikacji miejskiej, pracując z domu oraz z biur blisko domu – powiedział Paweł Ornatek, CEO IWG w Polsce.

Biura elastyczne zyskują na znaczeniu – jak wynika z analizy firmy consultingowej JLL, w Europie do 2030 r. aż 30% wszystkich komercyjnych nieruchomości stanowić będą właśnie biura elastyczne. Jest to odpowiedź na potrzeby pracowników, którzy w pandemii dostrzegli, że dojazdy do centralnej siedziby firmy są czasochłonne i kosztowne. Jednocześnie wielu Polaków nie ma w domach dedykowanej przestrzeni do efektywnej pracy, dlatego też IWG będzie oferować takie przestrzenie również na obrzeżach miast czy w mniejszych ośrodkach miejskich.

IWG jest liderem innowacyjnych, elastycznych rozwiązań w dziedzinie przestrzeni biurowych. Marki IWG pomagają milionom ludzi i ich firmom pracować bardziej produktywnie. Firma umożliwia to poprzez dostarczanie profesjonalnych, inspirujących i sprzyjających współpracy miejsc pracy oraz usług.

Cyfryzacja i nowe technologie przekształcają świat pracy. Ludzie pragną być bardziej wydajni dzięki możliwości mieszkania i pracy w dowolny sposób i w dowolnym miejscu. Przedsiębiorstwa poszukują korzyści finansowych i strategicznych. Klientami IWG są firmy rozpoczynające działalność, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże międzynarodowe koncerny. Mają unikalne cele biznesowe, ludzi i aspiracje. Chcą, aby miejsca pracy i społeczności z nimi związane odpowiadały ich potrzebom. Chcą mieć wybór.