CD Locum: wsparcie najemców to podstawa naszego kalendarza marketingowego

Okres pandemii znacząco wpłyną na branżę retail, a dotychczasowe kalendarze marketingowe obiektów handlowych musiały ulec diametralnym zmianom. Podstawą efektywnych działań było połączenie kluczowych kwestii: bezpieczeństwa, oczekiwań klientów oraz wsparcia sprzedaży najemców. Obiekty z portfolio Grupy CD Locum: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu, Galeria Dębicka oraz Galeria Rondo w Bochni postawiły przede wszystkim na cykliczne akcja paragonowe, konkursy w Social Mediach oraz dni tematyczne, organizowane przy wsparciu lokalnych instytucji.

Jedną z ostatnich podjętych inicjatyw była ciesząca się dużą popularnością akcja paragonowa Back to School, w której po zrobieniu zakupów za określoną kwotę i zarejestrowaniu paragonu, można było wziąć udział w atrakcyjnych grach dla dzieci i młodzieży oraz wygrać kompletną wyprawkę szkolną (łącznie rozdano ponad 500 szt. wyprawek).

R E K L A M A

galeria-debicka

Grupa CD Locum wspiera najemców

– Od połowy 2020 roku jedną z kluczowych dla nas kwestii, oprócz oczywistego – bezpieczeństwa, było przemodelowanie kalendarza marketingowego i dostosowanie go do potrzeb klientów oraz najemców, a także możliwości oraz ograniczeń, jakie stawia przed nami pandemia. Postawiliśmy na szereg działań pro-sprzedażowych, organizując m.in. takie akcje jak „Powrót do Szkoły – Rozdajemy Deski” (łącznie rozdano ponad 400 deskorolek i hulajnóg), „Dzień Dziecka w Galerii – odbierz kartę podarunkową o wartości 50 pln do jednego z naszych sklepów” (rozdano blisko 600 kart podarunkowych), „Napisz List do św. Mikołaja” (rozdano nagrody o łącznej wartości 16 000 zł), czy „Zabierz do Domu Pachnącą Choinkę”(rozdano ponad 5,5 tyś drzewek). Głównym celem wszystkich akcji było zachęcenie klientów do zrobienia zakupów w naszych obiektach, a tym samym wsparcie naszych najemców, dzięki czemu mogli zarejestrować swoje paragony w punktach obsługi akcji i otrzymać atrakcyjne nagrody. Wszystkim wydarzeniom, szczególnie tym, skierowanym do najmłodszych, towarzyszył szereg animacji i atrakcji dodatkowych, dostosowanych do obowiązujących norm higieny i bezpieczeństwa – mówi Agnieszka Kolano, dział marketingu CD Locum.

I dodaje: – Pomimo występujących obostrzeń i ograniczeń, wszystkie te akcje spotkały się z bardzo dobrym odbiorem ze strony klientów i najemców, co utwierdziło nas w przekonaniu, że potrzeba angażowania się centrum handlowego w życie lokalnej społeczności nie ustąpiła i galerie nadal stanowią bardzo ważny element krwioobiegu swoich miast, Naturalnie, część naszych aktywności marketingowych przeniosła się do Internetu, szczególnie w okresach wzmożonych restrykcji i lockdownów. Dzięki temu pozostawaliśmy w bieżącym kontakcie z naszymi klientami, wspierając jednocześnie działalność najemców gastronomicznych, czy rozrywkowych nagradzając bonami biorących udział w naszych konkursach. Wreszcie, oprócz wspomnianych akcji prosprzedażowych, organizujemy otwarte wydarzenia i warsztaty edukacyjne, jak „Dzień Zdrowia”, czy „Dzień Kobiety i Mężczyzny”. Naszym zdaniem przedpandemiczne podejście do budżetów marketingowych, a konkretnie wyraźny podział pomiędzy promocją samych obiektów, a niezależnymi działaniami ze strony najemców, to przeszłość. Ścisła współpraca marketingowa wynajmujących i najemców jest obecnie kluczem do osiągnięcia sukcesu w postaci skutecznej promocji oferty handlowej i usługowej obiektów handlowych – mówi Agnieszka Kolano, dział marketingu CD Locum.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

galeria-stara-ujezdzalnia

Grupa CD Locum jest firmą rodzinną, zajmującą się budową i zarządzaniem nieruchomościami, głównie w sektorze handlowym. Spółka, obecna na rynku od przeszło 20 lat, wybudowała ponad 130 tys. mkw. powierzchni handlowej, m.in. w Dębicy, Bochni, Nowym Sączu oraz Jarosławiu. Działając jako inwestor, deweloper i zarządca nieruchomości, CD Locum zatrudnia kilkudziesięciu profesjonalistów w dziedzinie nieruchomości – inżynierów budowlanych, zarządców nieruchomości, a także ekspertów w dziedzinie finansów i księgowości.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych