Kolejne nowości w warszawskiej galerii Atrium Reduta

Do grona modowych najemców warszawskiej galerii Atrium Reduta już wkrótce dołączy polska marka Carry. Przestronny i nowoczesny salon z ofertą odzieży i dodatków dla kobiet, mężczyzn i dzieci zajmie powierzchnię 930 mkw.

We wrześniu portfolio centrum wzbogaciła również piekarnia Skalski oferująca wysokiej jakości pieczywo i wyroby cukiernicze. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami obiekt przygotowuje się także do uruchomienia nowatorskiej wielofunkcyjnej przestrzeni rozrywkowej dla rodzin z dziećmi – Strefy WOW. Oficjalne otwarcie zaplanowano na 2 października br.

Carry oferuje odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz bieliznę, akcesoria i dodatki. Podstawą wszystkich kolekcji są naturalne tkaniny zapewniające komfort w stylu casual. Marka jest obecna na rynku od ponad 20 lat i posiada ponad 100 sklepów w całej Polsce.

Skalski to sieć nowoczesnych piekarnio-cukierni z wieloletnią tradycją. Klienci Reduty mogą liczyć na wysokiej jakości zdrowe wyroby tworzone na bazie świeżych, naturalnych składników.

Salon marki Carry oraz piekarnio-cukiernia Skalski są zlokalizowane na poziomie 0 galerii.

Atrium Reduta wzmacnia ofertę handlową i rozrywkową

– Do grona naszych najemców dołączają dwa polskie brandy o bardzo dużym doświadczeniu i znaczącej grupie lojalnych klientów. Świeże produkty od piekarnio-cukierni Skalski są wartością dodaną m.in. dla osób, które wybierają Redutę na miejsce swoich codziennych zakupów spożywczych. Carry z kolei wzmocni naszą propozycję odzieżową oferując bardzo szeroki asortyment ubrań i dodatków w przystępnych cenach – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Reduta przygotowuje się również do zakończenia drugiej odsłony modernizacji i przebudowy obiektu pod łączącym wszystkie inicjatywy hasłem „WOW”. Zwieńczeniem trwających obecnie prac będzie otwarcie interaktywnej przestrzeń rozrywkowej dla rodzin – Strefy WOW. Autorem projektu jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way.

W związku z tym, w ramach akcji „Baw się i jedz” od 20 września do 2 października br. bilet do kina Cinema 3D lub do BeHappy Muzeum, wejściówka na plac zabaw Lider lub 72-godzinna wejściówka na siłownię CityFit kosztują jedyne 15 zł. W tej kwocie można również skorzystać z oferty specjalnej nowego food courtu Przystanek Smaku. A już 2 października br. z okazji oficjalnego otwarcia Strefy WOW w Atrium Reduta odbędzie się spotkanie z influencerami, poczęstunek przygotowany we współpracy z najemcami oraz atrakcje dla rodzin
z dziećmi w nowej przestrzeni.

Atrium Reduta: 50 tys. mkw. GLA i 1,5 tys. miejsc parkingowych

Centrum handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich, blisko centrum Warszawy i zaledwie 15 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska im. Fryderyka Chopina. Na powierzchni prawie 50 tys. mkw. GLA znajduje się ponad 100 sklepów, hipermarket sieci Carrefour oraz takie punkty usługowe jak: pralnia, apteka, punkt dorabiania kluczy i naprawy obuwia czy myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in. takie marki, jak: Be Happy Museum, CCC, Duka, Empik, H&M, HEBE, Komputronik, Mohito, Orsay, Pepco, Reserved, Sephora, Sinsay, , Świat Książki, Tchibo, Unisono, Venezia, x-kom. Dla Klientów centrum przeznaczono ponad 1,5 tys. miejsc parkingowych. Bezpośredni dojazd do centrum zapewnia 6 linii autobusowych oraz pobliska stacja kolejowa.

Atrium European Real Estate Limited to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Obecnie w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS. W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych