Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Marka Tescoma debiutuje w Kielcach

Należąca do EPP Galeria Echo powiększyła swoją propozycję w kategorii produktów dla domu. Do grona najemców kieleckiego centrum handlowego dołączyła czeska marka Tescoma z ofertą ponad dwóch tysięcy produktów do kuchni i jadalni. To pierwsza lokalizacja w Kielcach znanego globalnie producenta akcesoriów kuchennych. Salon w Galerii Echo zajmuje ponad 90 mkw.

– Choć konsumenci chętnie eksplorują możliwości, jakie powróciły wraz z otwarciem gastronomi i rozrywki, obserwujemy jednocześnie, że nadal silne są trendy, który zyskały na znaczeniu w czasie pandemii, takie jak np. gotowanie w domu. Za nimi idzie duża popularność sklepów z artykułami do kuchni i jadalni. Oferta naszych centrów handlowych jest na bieżąco dopasowywana do potrzeb klientów, a dołączenie do grona najemców Galerii Echo marki Tescoma, znanej z wysokiej jakości produktów dla domu i ich oryginalnego designu, jest najlepszym tego przykładem – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

W ofercie czeskiej marki Tescoma klienci kieleckiego centrum handlowego znajdą bogaty wybór asortymentu do kuchni i jadalni. Na powierzchni 92 mkw. jest dostępnych ponad dwa tysiące wyselekcjonowanych akcesoriów kuchennych do gotowania, pieczenia i serwowania. Wśród kilku linii produktowych można znaleźć także oryginalne gadżety usprawniające proces przygotowywania potraw, których nie może zabraknąć w żadnej nowoczesnej kuchni. Salon Tescoma znajduje się na poziomie +1 Galerii Echo.

R E K L A M A

Galeria Echo w Kielcach – największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim

Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).