We wrześniu br. sieć Action powiększyła się o siedem dyskontów w pięciu województwach. W ostatnim dniu miesiąca ruszyły trzy sklepy: w Sopocie, Inowrocławiu i Złotoryi. Obecnie Action to 139 placówek w Polsce. Firma zapowiada kolejne otwarcia w październiku i obecność we wszystkich województwach. Coraz bliżej jest również start drugiego centrum dystrybucyjnego w Bieruniu.
– Rozwój sieci Action w północnych województwach Polski jest naszym priorytetem ze względu na ich potencjał ekonomiczny oraz rosnące zainteresowanie, jakim marka cieszy się wśród mieszkańców. Otwarcie sklepu w Sopocie to także kolejny krok w stronę wzmocnienia naszej obecności w większych miastach – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
– Chcemy rozszerzyć działalność na cały kraj i oferować klientom atrakcyjny asortyment w konkurencyjnych cenach. W planach na październik mamy również otwarcie sklepu w województwie lubelskim – ostatnim, w którym do tej pory nie byliśmy jeszcze obecni. Wzmacniamy też naszą pozycję w regionach, w których jesteśmy znani od dłuższego czasu. Jednym z nich jest Dolny Śląsk, gdzie z radością otwieramy już dwudziesty sklep – dodaje Sławomir Nitek.
Action umacnia się w północnej Polsce
Pierwszy sklep w województwie pomorskim rozpoczął działalność w marcu tego roku w Gdańsku. Teraz przyszedł czas na dalszą ekspansję w Trójmieście i otwarcie marketu w Sopocie. Sklep znajduje się w centrum handlowym Nova Skwer i zajmuje powierzchnię prawie 900 mkw. We wrześniu Action ruszył także w Kartuzach. Marka obecna jest już w trzech lokalizacjach na Pomorzu i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem lokalnej społeczności.
Jednocześnie Action otwiera szósty market w kolejnej lokalizacji w województwie kujawsko-pomorskim, gdzie zadebiutował pod koniec 2020 roku. Rosnące zainteresowanie marką w regionie przyczyniło się do uruchomienia sklepu w Inowrocławiu. Market mieści się w parku handlowym Vendo Park, a jego powierzchnia wynosi ponad 930 mkw.
Dalszy rozwój Action w województwie dolnośląskim
Action zyskał dużą sympatię klientów szczególnie na południu kraju, w tym na Dolnym Śląsku. Na popularność sieci marketów wpływa szeroki, często rotujący asortyment artykułów codziennego użytku, atrakcyjne ceny oraz dogodne lokalizacje sklepów – blisko ważnych szlaków komunikacyjnych i osiedli mieszkaniowych. Liczne odwiedziny klientów w Action przełożyły się na otwarcie kolejnej placówki w tym rejonie. Dwudziesty sklep na Dolnym Śląsku otwarto w Złotoryi. Market zajmuje powierzchnię ponad 910 m2 i znajduje się w nowo wybudowanym parku handlowym S1.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
We wrześniu firma Action otworzyła łącznie siedem nowych sklepów oraz ogłosiła zaawansowany stan przygotowań do startu drugiego w Polsce centrum dystrybucyjnego firmy w Bieruniu. Do sieci dołączyły uruchomione wcześniej w tym miesiącu dwa dyskonty z województwa śląskiego – w Gliwicach oraz Tychach, po jednym z województw wielkopolskiego – w Luboniu oraz pomorskiego – w Kartuzach. Łącznie na oddział Action w Polsce składa się 139 sklepów i ponad 2000 pracowników.
1800 sklepów Action w 8 krajach
Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.
Action posiada obecnie 139 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.