Rosną przychody Grupy CCC

Grupa CCC podsumowała wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2021/22 roku. Przychody ze sprzedaży Grupy CCC w tym okresie wyniosły 1 427,8 mln zł, co stanowi wzrost o 656,1 mln zł (+85,0 proc.) w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Ze względu na segment geograficzny największy wpływ na wynik miała zmiana przychodów ze sprzedaży w Polsce (+327,2 mln zł / +86,7 proc.) oraz w Europie Środkowo-Wschodniej (+213,7 mln zł / +73,1 proc.).

Ze względu na kanał dystrybucji największy wpływ na wynik miał wzrost przychodów ze sprzedaży w eobuwie.pl (+269,5 mln zł / +68,4 proc.) oraz w sieci CCC (+255,3 mln zł / +82,2 proc.).

Skonsolidowany zysk brutto na sprzedaży w pierwszym kwartale 2021/22 r. wyniósł 618,1 mln zł i był wyższy o 286,5 mln zł (+86,4 proc.) w stosunku do porównywalnego okresu roku poprzedniego.

Największy udział w zysku brutto na sprzedaży ogółem w pierwszym kwartale 2021/22 r. odnotowuje się w Polsce (46,6 proc.) oraz Europie Środkowo-Wschodniej (38,8 proc.). Ze względu na kanał sprzedaży, największy udział odnotowuje eobuwie.pl (46,5 proc.) oraz CCC na zbliżonym poziomie (44,7 proc.). Skonsolidowana marża brutto na sprzedaży w pierwszym kwartale 2021/22 r. wyniosła 44,3 proc. i była wyższa o 0,5 p.p. w stosunku do okresu porównywalnego.

Działalność Grupy CCC

Grupa CCC to łącznie 1003 sklepy stacjonarne zlokalizowane w nowoczesnych centrach i galeriach handlowych oraz 82 platformy sprzedażowe online w Polsce oraz 28 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. W sklepach CCC prym wiodą dynamiczne, nowoczesne i niemal kultowe już marki – Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, Sprandi i DeeZee – oraz liczne brandy licencjonowane obuwia sportowego oraz dziecięcego.

Grupa CCC posiada stale wzbogacany szeroki asortyment produktów, kompletowany i selekcjonowany w odpowiedzi na potrzeby grup konsumentów starannie przypisanych poszczególnym markom. Grupa zatrudnia niemal 12 tysięcy pracowników. W trakcie roku obrotowego 2020/21 sprzedała niemal 45 milionów par obuwia, w tym 1,8 mln z własnej linii produkcyjnej.