Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowi najemcy w portfolio Atrium Promenada

W ostatnim czasie Atrium Promenada znacząco wzmocniła swoje portfolio. W jednym z flagowych obiektów handlowych Grupy Atrium otwarto lokal amerykańskiej marki Guess w nowym koncepcie handlowym. Ofertę galerii wzbogaciła także DUKA. Swój pierwszy lokal w prawobrzeżnej części Warszawy otworzyła szkoła tańca Egurrola Dance Kids. Atrium Promenada zyskała także Strefę Dyson Demo Zone oraz butik Nespresso łączący funkcję salonu sprzedaży z klimatem lokalnej kawiarni. Na kawę i słodką przekąskę galeria zaprasza także do nowo otwartej Cukierni A. Blikle, natomiast po asortyment herbaciany do lokalu Five o’clock.

Międzynarodowe brandy

Oferta nowo otwartego salonu Guess w Atrium Promenada to odpowiedź na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości. Klienci znajdą w nim asortyment z kolekcji Activewear, który cechuje minimalistyczny design i funkcjonalność oraz zaawansowane technologicznie, pochodzące ze zrównoważonej produkcji materiały. Lokal znajduje się na poziomie 0, przy fontannie.

Atrium Promenada Guess

Drugi nowo otwarty lokal w Atrium Promenada to sklep szwedzkiej sieci DUKA znanej z wysokiej jakości produktów oraz funkcjonalnego wzornictwa. Oferta marki jest skierowana do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przywiązujących wagę do panujących trendów. Asortyment sklepu tworzą artykuły kuchenne, porcelana, sztućce i szkło stołowe oraz dekoracje. Co kwartał do sprzedaży trafiają najnowsze kolekcje zaprojektowane przez projektantów DUKA według najbardziej aktualnych trendów w szwedzkim i światowym designie. Sklep jest zlokalizowany na poziomie 0, tuż przy wejściu.

R E K L A M A

Grono zagranicznych marek w portfolio Promenady wzmocnił także Dyson uruchamiając w galerii strefę Dyson Demo Zone z ofertą z trzech kategorii produktowych: Floor Care (odkurzacze), Environmental Care (oczyszczacze i nawilżacze powietrza oraz wentylatory), Personal Care (urządzenia do stylizacji włosów). To szósty w Polsce i trzeci w Warszawie, ale pierwszy po prawej stronie Wisły punkt stacjonarny pochodzącej z Wielkiej Brytanii marki, w którym można obejrzeć i kupić jej urządzenia.

Kids experience

Atrium Promenada wzbogaciła również swoją propozycję edukacyjno-rozrywkową dla młodszych odbiorców. Od września br. mieszkańcy Pragi-Południe i okolic zyskali w Promenadzie wyjątkowe miejsce do nauki tańca. Swoją szkołę uruchomiła w galerii marka Egurrola Dance Kids stawiająca na najwyższy poziom edukacji i wieloletnie doświadczenie swojej kadry. Lekcje prowadzone są we wszystkich kluczowych stylach tanecznych i na wszystkich poziomach zaawansowania. Oferta szkoły obejmuje również warsztaty taneczne, zimowe i letnie obozy, roztańczone urodziny czy półkolonie. Szkoła tańca znacząco wzmocniła ofertę galerii skierowaną do młodszych mieszkańców Warszawy. Z myślą o nich w czerwcu otwarto również w Promenadzie zewnętrzny plac zabaw. Rodziny z dziećmi mogą także korzystać z bogatego programu różnorodnych zajęć artystycznych, językowych, ruchowych oraz muzycznych realizowanych w Piątym Wymiarze – Miejscu Aktywności Lokalnej w Atrium Promenada.

Nowoczesny, naturalny design

Swój nowy punkt na kawowej mapie Warszawy uruchomiła również w Promenadzie marka Nespresso. W komfortowym i przestronnym butiku można nie tylko kupić produkty do domu, ale także spróbować na miejscu aromatycznego latte czy pobudzającego espresso. W lokalu znajduje się także tzw. life recycling corner, w którym można zostawić zużyte kapsułki Nespresso nadając im drugie życie – powstanie z nich przedmiot codziennego użytku – rower, szwajcarski scyzoryk, krzesło, długopis, rama okienna lub etui na zegarek. Dodatkowo butik w Atrium Promenada jest pierwszym lokalem Nespresso, w którym znajduje się zielona roślinna ściana. To idealne miejsce dla fanów nowoczesnego i naturalnego designu.

– Nie ustajemy w wysiłkach, by oferta Promenady w sposób najbardziej trafny odpowiadała na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Planując zmiany w portfolio, pamiętamy również o mieszkańcach naszej dzielnicy i propozycji, skierowanej bezpośrednio do nich. Dużo uwagi poświęcamy rozbudowywaniu oferty dla rodzin z dziećmi i budowaniu formuły mixed-use, która pozwoli klientom zrealizować w naszym centrum swoje różne potrzeby – zakupowe, kulturalne, edukacyjne, zdrowotne czy społeczne – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

Miłośników słodkości opartych na tradycyjnych recepturach, najwyższej jakości składnikach i 140-letnim doświadczeniu Atrium Promenada zaprasza do nowo otwartej Cukierni A.Bikle. W tym nowym punkcie na kulinarnej mapie warszawskiej galerii handlowej do produkcji wyrobów cukierniczych podchodzi się z pasją, używając naturalnych świeżych jaj, prawdziwego masła i śmietany czy też najwyższej jakości czekolady. Wyroby są wykonywane od podstaw przez wybitnych cukierników, którzy z pasją i zaangażowaniem starają się zaspokoić oczekiwania klientów. Cukiernia znajduje się na poziomie 0, naprzeciwko perfumerii Douglas.

Z kolei szeroki wybór herbat i kaw z najdalszych zakątków świata klienci Promenady mogą nabyć w nowym lokalu znanej sieci Five o’clock. Ofertę uzupełniają niezbędne akcesoria do parzenia herbaty i kawy, porcelana oraz produkty delikatesowe. Lokal znajduje się na parterze, w bliskim sąsiedztwie hipermarketu Carrefour.

– Decyzja najemcy o wyborze obiektu handlowego wiąże się dzisiaj ze znacznie większą ostrożnością i pogłębionymi kalkulacjami biznesowymi, dlatego tym bardziej cieszę się z tak dynamicznego rozwoju portfolio Promenady. Ostatnie zmiany znacząco poszerzają zakres funkcjonalności i możliwości spędzenia wolnego czasu w naszym obiekcie dla naszych gości. A to nie koniec nowości. Już wkrótce w Promenadzie pojawią się kolejne nowe koncepty handlowe oraz znane międzynarodowe brandy – mówi Edyta Krzyżewska, Senior Leasing Manager, Atrium Poland Real Eastate.

Więcej informacji na temat oferty Atrium Promenada jest dostępnych na www.warszawa.promenada.com. Szczegółowy harmonogram zajęć w Piątym Wymiarze znajduje się pod linkiem: www.piatywymiar.promenada.com.