Nowi najemcy w portfolio Atrium Promenada

Atrium Promenada

W ostatnim czasie Atrium Promenada znacząco wzmocniła swoje portfolio. W jednym z flagowych obiektów handlowych Grupy Atrium otwarto lokal amerykańskiej marki Guess w nowym koncepcie handlowym. Ofertę galerii wzbogaciła także DUKA. Swój pierwszy lokal w prawobrzeżnej części Warszawy otworzyła szkoła tańca Egurrola Dance Kids. Atrium Promenada zyskała także Strefę Dyson Demo Zone oraz butik Nespresso łączący funkcję salonu sprzedaży z klimatem lokalnej kawiarni. Na kawę i słodką przekąskę galeria zaprasza także do nowo otwartej Cukierni A. Blikle, natomiast po asortyment herbaciany do lokalu Five o’clock.

Międzynarodowe brandy

Oferta nowo otwartego salonu Guess w Atrium Promenada to odpowiedź na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości. Klienci znajdą w nim asortyment z kolekcji Activewear, który cechuje minimalistyczny design i funkcjonalność oraz zaawansowane technologicznie, pochodzące ze zrównoważonej produkcji materiały. Lokal znajduje się na poziomie 0, przy fontannie.

Atrium Promenada Guess

Drugi nowo otwarty lokal w Atrium Promenada to sklep szwedzkiej sieci DUKA znanej z wysokiej jakości produktów oraz funkcjonalnego wzornictwa. Oferta marki jest skierowana do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przywiązujących wagę do panujących trendów. Asortyment sklepu tworzą artykuły kuchenne, porcelana, sztućce i szkło stołowe oraz dekoracje. Co kwartał do sprzedaży trafiają najnowsze kolekcje zaprojektowane przez projektantów DUKA według najbardziej aktualnych trendów w szwedzkim i światowym designie. Sklep jest zlokalizowany na poziomie 0, tuż przy wejściu.

Grono zagranicznych marek w portfolio Promenady wzmocnił także Dyson uruchamiając w galerii strefę Dyson Demo Zone z ofertą z trzech kategorii produktowych: Floor Care (odkurzacze), Environmental Care (oczyszczacze i nawilżacze powietrza oraz wentylatory), Personal Care (urządzenia do stylizacji włosów). To szósty w Polsce i trzeci w Warszawie, ale pierwszy po prawej stronie Wisły punkt stacjonarny pochodzącej z Wielkiej Brytanii marki, w którym można obejrzeć i kupić jej urządzenia.

Kids experience

Atrium Promenada wzbogaciła również swoją propozycję edukacyjno-rozrywkową dla młodszych odbiorców. Od września br. mieszkańcy Pragi-Południe i okolic zyskali w Promenadzie wyjątkowe miejsce do nauki tańca. Swoją szkołę uruchomiła w galerii marka Egurrola Dance Kids stawiająca na najwyższy poziom edukacji i wieloletnie doświadczenie swojej kadry. Lekcje prowadzone są we wszystkich kluczowych stylach tanecznych i na wszystkich poziomach zaawansowania. Oferta szkoły obejmuje również warsztaty taneczne, zimowe i letnie obozy, roztańczone urodziny czy półkolonie. Szkoła tańca znacząco wzmocniła ofertę galerii skierowaną do młodszych mieszkańców Warszawy. Z myślą o nich w czerwcu otwarto również w Promenadzie zewnętrzny plac zabaw. Rodziny z dziećmi mogą także korzystać z bogatego programu różnorodnych zajęć artystycznych, językowych, ruchowych oraz muzycznych realizowanych w Piątym Wymiarze – Miejscu Aktywności Lokalnej w Atrium Promenada.

Nowoczesny, naturalny design

Swój nowy punkt na kawowej mapie Warszawy uruchomiła również w Promenadzie marka Nespresso. W komfortowym i przestronnym butiku można nie tylko kupić produkty do domu, ale także spróbować na miejscu aromatycznego latte czy pobudzającego espresso. W lokalu znajduje się także tzw. life recycling corner, w którym można zostawić zużyte kapsułki Nespresso nadając im drugie życie – powstanie z nich przedmiot codziennego użytku – rower, szwajcarski scyzoryk, krzesło, długopis, rama okienna lub etui na zegarek. Dodatkowo butik w Atrium Promenada jest pierwszym lokalem Nespresso, w którym znajduje się zielona roślinna ściana. To idealne miejsce dla fanów nowoczesnego i naturalnego designu.

– Nie ustajemy w wysiłkach, by oferta Promenady w sposób najbardziej trafny odpowiadała na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Planując zmiany w portfolio, pamiętamy również o mieszkańcach naszej dzielnicy i propozycji, skierowanej bezpośrednio do nich. Dużo uwagi poświęcamy rozbudowywaniu oferty dla rodzin z dziećmi i budowaniu formuły mixed-use, która pozwoli klientom zrealizować w naszym centrum swoje różne potrzeby – zakupowe, kulturalne, edukacyjne, zdrowotne czy społeczne – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

Miłośników słodkości opartych na tradycyjnych recepturach, najwyższej jakości składnikach i 140-letnim doświadczeniu Atrium Promenada zaprasza do nowo otwartej Cukierni A.Bikle. W tym nowym punkcie na kulinarnej mapie warszawskiej galerii handlowej do produkcji wyrobów cukierniczych podchodzi się z pasją, używając naturalnych świeżych jaj, prawdziwego masła i śmietany czy też najwyższej jakości czekolady. Wyroby są wykonywane od podstaw przez wybitnych cukierników, którzy z pasją i zaangażowaniem starają się zaspokoić oczekiwania klientów. Cukiernia znajduje się na poziomie 0, naprzeciwko perfumerii Douglas.

Z kolei szeroki wybór herbat i kaw z najdalszych zakątków świata klienci Promenady mogą nabyć w nowym lokalu znanej sieci Five o’clock. Ofertę uzupełniają niezbędne akcesoria do parzenia herbaty i kawy, porcelana oraz produkty delikatesowe. Lokal znajduje się na parterze, w bliskim sąsiedztwie hipermarketu Carrefour.

– Decyzja najemcy o wyborze obiektu handlowego wiąże się dzisiaj ze znacznie większą ostrożnością i pogłębionymi kalkulacjami biznesowymi, dlatego tym bardziej cieszę się z tak dynamicznego rozwoju portfolio Promenady. Ostatnie zmiany znacząco poszerzają zakres funkcjonalności i możliwości spędzenia wolnego czasu w naszym obiekcie dla naszych gości. A to nie koniec nowości. Już wkrótce w Promenadzie pojawią się kolejne nowe koncepty handlowe oraz znane międzynarodowe brandy – mówi Edyta Krzyżewska, Senior Leasing Manager, Atrium Poland Real Eastate.

Więcej informacji na temat oferty Atrium Promenada jest dostępnych na www.warszawa.promenada.com. Szczegółowy harmonogram zajęć w Piątym Wymiarze znajduje się pod linkiem: www.piatywymiar.promenada.com.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
90 000 m2
Atrium Promenada znajduje się na Pradze, która jest dzielnicą zlokalizowaną na wschodnim brzegu Wisły. Wejście główne do centrum handlowego znajduje…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
Grupa Atrium to właściciel, zarządca i deweloper centrów handlowych działający w Europie Środkowo-Wschodniej. W portfolio Grupy znajduje się 26 centrów…
Baza danych
Scroll to Top