Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
W Poznań Plaza ruszył wyjątkowy program lojalnościowy dla klientów – Multi!Apka. To intuicyjne i wygodne rozwiązanie, które w jednym miejscu gromadzi wszystkie benefity, z jakich można skorzystać podczas wizyty w galerii.
<h3>Multikorzyści</h3>
Multi!Apka to elektroniczna Karta Stałego Klienta uprawniająca do korzystania z programu lojalnościowego i wszystkich jego benefitów. Dzięki niej można cieszyć się szeroką gamą atrakcyjnych rabatów w sklepach obecnych na terenie galerii, a także uczestniczyć w akcjach specjalnych z możliwością wygrania lub otrzymania nagród.
Do programu lojalnościowego można zarejestrować się na 3 sposoby: klikając w link na stronie internetowej poznanplaza.pl, poprzez aplikację w telefonie lub podczas wizyty w centrum handlowym – u hostessy wyposażonej w tablet w trakcie eventów na terenie galerii. Aby korzystać z Multi!Apki podczas wizyty w galerii wystarczy mieć przy sobie telefon. Tworząc Multi!Apkę zrezygnowano z plastikowej karty, jej elektroniczna forma jest wyrazem troski o środowisko.
<h3>Poznań Plaza</h3>
Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.
<h3>KLÉPIERRE</h3>
Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.
W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat BREEAM.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter