Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Wyjątkowy salon Deichmann otwarty w Warszawie

Nowoczesny design, multimedialne rozwiązania i jedna z najszerszych ofert w Polsce. W Warszawie otwarto właśnie salon Deichmann w najnowszej aranżacji. To pierwszy tego typu projekt w Polsce,  zrealizowany przez europejskiego lidera rynku obuwniczego.
Nowy koncept sklepu to przede wszystkim odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Lokal o powierzchni 930 m² jest największym sklepem Deichmann w Warszawie. Klienci, odwiedzający sklep, zauważą zmiany nie tylko w ogólnym wystroju wnętrza, ale też w ekspozycji produktów dzięki nowym rozwiązaniom, zastosowanym m.in. na działach dziecięcym czy sportowym.

Pierwszy taki projekt w Polsce

Deichmann-salon-wnetrze

Poszczególne części sklepu zostały wyróżnione swoistym kodem kolorystycznym – antracytowy dominuje na działach sportowych, łososiowy na damskim, natomiast seledynowy na dziecięcym. Salę sprzedaży wyposażono w 4 monitory, które pozwolą dotrzeć do klientów z informacjami o aktualnych promocjach, a także w sposób jeszcze bardziej atrakcyjny prezentować towar, znajdujący się w ofercie sklepu.
„To pierwszy tego typu projekt w Polsce. Nowa aranżacja, rozwiązania digital signage i przede wszystkim bardzo szeroka oferta, to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów. Nowy design naszych salonów jest elementem lokalnej strategii Deichmann w naszym kraju, w ramach której niemal każdy nowy i przebudowywany sklep jest realizowany w standardzie, częściowo opartym o te rozwiązania.” – mówi Mariusz Kulik, Prezes Zarządu Deichmann w Polsce.

Strefa sportowych butów markowych

Deichmann-salon-wnetrze-2

Marka Deichmann, chcąc podkreślić swoje kompetencje w zakresie szerokiej oferty sportowych butów markowych, od pewnego czasu stawia na specjalnie wydzielone strefy, poświęcone właśnie tego rodzaju obuwiu. W największym sklepie w Warszawie strefa ta zadebiutuje w rozszerzonej wersji. Do dyspozycji klientów oddana zostanie zarówno strefa męska, jak i damska z butami takich marek, jak adidas, Nike, Puma, Fila czy Reebok.
Nowy salon to oczywiście nie tylko buty sportowe. W nowym salonie dostępna będzie dużo szersza niż w pozostałych sklepach oferta takich marek jak Bugatti i Bench, a także marek własnych Graceland, 5th Avenue oraz dedykowanej najmłodszym klientom – Elefanten. Pojawi się również wyprodukowana we Włoszech, limitowana kolekcja butów Catwalk. Nowy salon to jeden z sześciu sklepów Deichmann, których otwarcia zaplanowano na październik.