Pod koniec października hiszpański lider branży mody dziecięcej otworzył czwarty sklep w Polsce. Tym razem jest to butik outletowy, w którym klienci Wrocław Fashion Outlet znajdą propozycje w atrakcyjnych cenach dla niemowlaków, przedszkolaków, jak i nastolatków.
Nowy sklep to kolejny powiew świeżości w modzie dziecięcej prosto z Półwyspu Iberyjskiego!
W gronie przyjaciół
Marka znana na Półwyspie Iberyjskim podbiła serca klientów ciekawym wzornictwem, wygodą oraz wysoką jakością ubranek, akcesoriów, a przede wszystkim obuwia. Za sukcesem stoi 80 lat tradycji i konsekwentne realizowanie misji „make friends”. Mayoral to firma rodzinna, która na liście priorytetów wysoko stawia wygodę dzieci, ale także zadowolenie rodziców. „Jedno ubranko, to jeden uśmiech dziecka” – lubią powtarzać sprzedawcy Mayoral. W ten sposób firma m.in. prezentuje swoje podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu.
Po raz pierwszy w outlecie
PARTNER PORTALU
– Firma Mayoral jest obecna w ponad 100 krajach na całym świecie i rozpowszechnia modę dziecięcą za pośrednictwem 245 sklepów Mayoral. W Polsce otwiera czwarty butik, ale pierwszy o charakterze wyprzedażowym – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Pozyskanie tak ciekawej marki to duży sukces zespołu. Ogromnym pozytywem jest fakt, że nasze centrum i Mayoral łączy podobne podejście do odpowiedzialnej mody. Nasze portfolio marek mody dziecięcej stało się teraz jeszcze bardziej kompletne i różnorodne. Tego właśnie oczekują goście naszego centrum, którzy szukają propozycji wysokiej jakości, na lata.
Mayoral wybiera Wrocław Fashion Outlet
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
– Marka Mayoral zdobywa polski rynek, więc tym bardziej czujemy się wyróżnieni, że to właśnie nasz obiekt został wybrany – mówi Ewa Pawłowska, dyrektor leasingu Wrocław Fashion Outlet. – O tej decyzji zdecydowały nasze atuty: lokalizacja, wysokie standardy współpracy, ale także popularność outletu w regionie. Dziś możemy wspólnie z nowym partnerem zaprosić klientów do jasnego, przestronnego i przytulnego salonu mody dziecięcej, gdzie rodzice i ich pociechy wspólnie wybiorą nową garderobę na sezon jesienno-zimowy.
Wielkie otwarcie odbyło się 28 października. Salon zajmuje powierzchnię ok. 130 m2.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.