Fashion i segment jubilerski w górę
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w październiku około 42,1 mln zł i były wyższe rdr o około 51,2 proc. W okresie styczeń-październik w tym segmencie przychody wyniosły około 418,3 mln zł i były wyższe o około 6 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w październiku około 38 mln zł i były wyższe rdr o około 58,8 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 361 mln zł, czyli wzrosła o 39 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w październiku na poziomie 9,7 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 35,4 proc. Łącznie w okresie styczeń-październik sprzedaż online wyniosła 151,3 mln zł, co oznacza spadek o 4,2 proc. rdr.