Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Via Outlets z prestiżowym wyróżnieniem

VIA Outlets wyróżnione 5 gwiazdkami w rankingu GRESB Benchmark 2021. Strategia „Beyond Sustainable” zapewniła VIA Outlets ocenę powyżej średniej w tegorocznym badaniu Global Real Estate Sustainability Benchmark.

VIA Outlets – wiodący właściciel-operator portfolio jedenastu centrów outlet premium w dziewięciu krajach europejskich, w tym Wrocław Fashion Outlet w Polsce, uzyskał ocenę 5 gwiazdek w międzynarodowym badaniu GRESB Benchmark 2021, które ocenia i porównuje poziom zaangażowania przedsiębiorstw branży nieruchomości w zakresie ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego oraz monitoruje ich postępy w osiąganiu globalnych celów zrównoważonego rozwoju. Uzyskując najwyższy możliwy wynik, VIA Outlets znalazło się wśród 20% najlepszych przedsiębiorstw na rynku nieruchomości, spełniających kryteria ESG.

Konsekwentni w zrównoważeniu

VIA Outlets zdobyło 92 punkty, co oznacza siedmiopunktowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku. Jednocześnie wynik przewyższa zarówno całkowitą średnią GRESB, jak i średnią grupy porównawczej we wszystkich kategoriach, co odzwierciedla zaangażowanie we wnoszenie trwałego i pozytywnego wkładu w lokalizacje, których jest właścicielem i zarządcą.
– Aby nadal zmniejszać nasz ślad środowiskowy i wspierać lokalne społeczności, których jesteśmy częścią, centra VIA Outlets – w tym Wrocław Fashion Outlet – ściśle współpracują ze wszystkimi partnerami, dostawcami, najemcami, gośćmi i władzami lokalnymi – mówi Aleksandra Perz, Dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Poprzez takie akcje, jak np. „Razem dla zielonego Wrocławia” czy „WROwerowy Serwis”, wykorzystujemy nasze możliwości dla rozwoju terenów zielonych we Wrocławiu oraz wspieramy społeczności propagujące zdrowy styl życia. Uzyskana ocena GRESB po raz kolejny pokazuje, że kierunek nadany przez VIA Outlets jest jak najbardziej słuszny i plasuje nas na szczycie ligi pod względem zrównoważonego rozwoju. Udowadnia również, że nasze długoterminowe zaangażowanie w ten obszar i inicjatywy ESG dają namacalne i wymierne wyniki.

Zielona strategia

VIA Outlets w 2021 roku wdrożyło zieloną strategię „Beyond Sustainable”, która opiera się na założeniu, iż w każdym obszarze działalności VIA Outlets kwestie zrównoważonego rozwoju będą zajmowały znaczące miejsce. Strategia ta opiera się na 4 filarach: zrównoważone zarządzanie nieruchomościami, tworzenie silnych i zintegrowanych społeczności lokalnych, podnoszenie świadomości konsumentów oraz współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie prowadzenia odpowiedzialnego biznesu.
Najnowszą inicjatywą w ramach strategii było uruchomienie projektu Re.Love, czyli otwarcie sklepów, w których oferowane są zrównoważone kolekcje zarówno istniejących już w danym centrum marek, jak i nowych partnerów VIA Outlets. Głównym celem projektu jest promowanie idei zrównoważonej mody. Dotychczas otwarte zostały dwa takie punkty – 3 września we Freeport Lisboa Fashion Outlet oraz 15 października w centrum Batavia Stad Fashion Outlet. Kolekcje dostępne będą przez co najmniej 3 miesiące, a z czasem projekt Re.Love zostanie wcielony w życie również w pozostałych Centrach VIA Outlets.

100 światowych marek w jednym miesjcu

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników