Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

eobuwie.pl wybiera Manufakturę na swój debiut w regionie łódzkim

Do grona najemców Manufaktury dołączyła nowa marka – eobuwie.pl otwierając tym samym pierwszy butik w regionie łódzkim. Koncept, który prężnie funkcjonuje w sieci, stawia teraz na rozwój sklepów retailowych. Jak się okazuje – lokalizacja nie jest przypadkowa. Topowa marka online, tworząc swój pierwszy butik stacjonarny właśnie w Manufakturze – wizytówce Łodzi, stawia odważny krok w ekspansji poza światem e-commerce.

Lokalizacja w Manufakturze daje eobuwie.pl najlepsze możliwości rozwoju i rozpoznawalność wśród Gości słynnego kompleksu.

Najlepsze miejsce na debiut

Łódzka Manufaktura niezmiennie swoją ofertą ściąga najbardziej popularne firmy. Tak było również w przypadku marki eobuwie.pl, która w październiku otworzyła swój pierwszy butik w regionie. Choć Goście odwiedzający Manufakturę mają szeroki zakres wyboru obuwia – od sportstyle’owego i technicznego po typowo modowe, to dzięki nowej marce mogą skorzystać z wielu udogodnień. Jakich? Między innymi w sklepie można indywidualnie dobrać rozmiar obuwia (z ponad 177 tysięcy modeli butów) idealnie dopasowanego do stopy. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu nowinek technologicznych, tj. aplikacja esizme.pl, czyli skanu 3D.

– Poza tym na miejscu klienci przy pomocy tabletów będą mogli przeglądać kompletną ofertę online – podkreśla Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl S.A. Goście Manufaktury uzyskają zatem możliwość skorzystania z kolejnego przywileju. Jeżeli wymarzone buty nie będą dostępne w butiku stacjonarnym, to mogą zamówić je online lub w aplikacji mobilnej a następnie… przymierzyć obuwie na miejscu w Manufakturze.

W kluczowym miejscu

Obecność topowej marki obuwniczej w Manufakturze to ukłon w stronę Gości ceniących sobie nie tylko wygodę, ale także tych z zamiłowaniem do najnowszych trendów i mody. Mix marek dostępnych w salonie eobuwie.pl pozwala dobrać, a przede wszystkim przymierzyć modele butów, które ciężko zlokalizować w standardowych sklepach sieciowych z obuwiem. – Nowy koncept idealnie wpisuje się w odświeżony image Manufaktury, która stawia na innowacyjność i digitalizację – dodaje Monika Długosz-Łempicka, dyrektorka marketingu Manufaktury.
Butik marki zlokalizowany jest na poziomie 0, w pobliżu marketu budowlanego Leroy Merlin oraz Machinarium – placu zabaw dla dzieci.

Pod skrzydłami Apsys

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

Zarządcą jest Apsys, czyli jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.