Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Action ma już ponad 150 sklepów w Polsce

Sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła 18 listopada pierwsze sklepy w Białymstoku oraz Leżajsku. Tym samym Action przekroczył liczbę 150 sklepów w Polsce.

– Jednym z elementów strategii na 2021 rok jest wzmocnienie naszej marki we wschodniej części Polski, dlatego debiut w Białymstoku, stolicy województwa podlaskiego, jest dla nas dużym osiągnięciem. Otwarcie sklepu w Białymstoku jest dla nas jednocześnie powodem do świętowania. Przekroczyliśmy bowiem liczbę 150 dyskontów w Polsce – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. – Umacniamy także naszą obecność w województwie podkarpackim. Dziś otworzyliśmy market w Leżajsku, który jest naszym siódmym dyskontem w regionie – dodaje.

Wygodne i bezpieczne zakupy w Action

Sklep Action w Białymstoku zajmuje powierzchnię prawie 930 m2. Dzięki dobrej lokalizacji, na łatwy dojazd do centrum zakupowego mogą liczyć zarówno mieszkańcy miasta, jak i okolicznych miejscowości – samochodem oraz komunikacją miejską. Na klientów czeka również wspólny, obszerny parking na 500 miejsc postojowych.
Action w Leżajsku zlokalizowany jest niedaleko jednego najważniejszych szlaków komunikacyjnych w mieście. Market ma powierzchnię ponad 1000 m2. Klienci mogą również korzystać z parkingu, liczącego 50 miejsc postojowych.

Obie placówki zostały zaprojektowane z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomogą zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach zostały umieszczone środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Markety działają w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Action posiada obecnie 152 sklepy w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

Ponad 1800 marketów

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.