Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada intensywnie rozwija swoje portfolio. Wśród nowych najemców lub takiech, którzy wprowadzają nowy nowym koncept są Guess Kids, Rossmann, SIMONE PERELE i iSpot.
W listopadzie grono najemców jednego z flagowych centrów Atrium wzmocnił pierwszy w Polsce Guess Kids z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. Drogerię przyszłości opartą o nowoczesne rozwiązania technologiczne, wspierające ścieżkę zakupową klienta, oraz niepowtarzalny design otworzył w galerii Rossmann. Nowy koncept handlowy zyskał także iSpot. A już wkrótce portfolio centrum handlowego wzmocni marka ekskluzywnej bielizny damskiej SIMONE PERELE.
Duży Rossmann
Nowy, znacznie większy Rossmann, o powierzchni 620 mkw., i w nowej lokalizacji to trzecia tak nowoczesna i z tak bogatym asortymentem drogeria tej sieci w Polsce. W lokalu znajdują się 3 specjalne strefy tematyczne: Strefa Zdrowia, Strefa Beauty oraz Strefa Grab&go zróżnicowane pod względem wizualnym i produktowym. Wyróżnikiem Strefy Zdrowia jest designerska ściana zieleni, pokryta mchem. Wielbiciele zdrowego odżywiania znajdą tu szereg produktów dla siebie, w tym również szeroki wybór wyrobów marek własnych Rossmanna – takich jak enerBiO czy Manufaktura Piękna – z kosmetykami do kąpieli, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów dla dzieci, jak i dorosłych. Strefę Beauty wyróżnia bogata propozycja perfumeryjna. Zaś dla klientów, odwiedzających drogerię „w biegu”, powstała specjalna Strefa Grab&go – dzięki niej mogą wpaść do Rossmanna na szybkie zakupy, a wszystkie najważniejsze produkty znajdą w jednym miejscu.
Dwa razy większy iSpot
W nowej odsłonie i lokalizacji otwarto również salon iSpot. Lokal podwoił swoją dotychczasową powierzchnię handlową. Obecnie znajduje się na poziomie 0, na przeciwko salonu Sephora.
– Atrium Promenada jest lokalizacją chętnie wybieraną przez najemców do wdrażania ich pionierskich pomysłów. To właśnie w naszym centrum powstał pierwszy najbardziej interaktywny sklep sieci Carrefour – Carrefour Pro – ze zdygitalizowaną ścieżkę zakupową oraz innowacyjną strefą gastronomiczną, w której przygotowanie potraw odbywa się na zasadach live cooking. W Promenadzie swój pierwszy sklep onlinowy w Warszawie otwierało także e-obuwie. Tym bardziej miło nam, że również sieć Rossmann zdecydowała się uruchomić w naszej galerii swoją drogerię przyszłości – w nowym koncepcie handlowym i z niepowtarzalnym designem. Już wkrótce do tego grona dołączy kolejny znany Polakom brand z zupełnie nowym formatem sprzedaży, niedostępnym dotąd w Polsce – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.
Po raz pierwszy w Polsce
W listopadzie Atrium Promenada wzbogaciło również swoją ofertę odzieżową premium dla dzieci. W galerii otwarto Guess Kids. To pierwszy tego typu sklep w Polsce. Dziecięca kolekcja Guess jest pełna niespodzianek. Wysokiej jakości odzież, pełna starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego stylu to kolekcja idealna dla dziewczynek i chłopców, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. To już trzeci lokal Guess w Atrium Promenada. W sierpniu marka uruchomiła w galerii pierwszy w Warszawie pop up z ofertą kolekcji Activewear. W centrum działa także regularny salon Guess oferujący odzież codzienną, denim, torebki, zegarki oraz obuwie.
Jakość, elegancja, powab
Już w listopadzie do grona międzynarodowych brandów dostępnych w Atrium Promenada dołączy także francuska marka SIMONE PERELE z ofertą ekskluzywnej bielizny damskiej. Jej oferta to odpowiedź na potrzeby kobiet ceniących jakość, elegancję, powab, a przy tym codzienny komfort. Asortyment salonu obejmuje bieliznę dzienną, nocną oraz kostiumy kąpielowe.
Ponad 140 sklepów
Atrium Promenada z powierzchnią blisko 90 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
W Atrium Promenada znajduje się ponad 140 sklepów i lokali usługowych. Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, United Colors of Benetton, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Royal Collection, Tru Trussardi, Wittchen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, The Body Shop, L’Occitane, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
Piąty Wymiar
Atrium Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Piąty Wymiar mieszczący się na drugim piętrze galerii, to unikatowa przestrzeń powstała z myślą o aktywnościach skierowanych do lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Więcej informacji: www.piatywymiar.promenada.com.
26 aktywów w 4 krajach
Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.