Wrocław Fashion Outlet rozpoczyna Super Week

Wrocław Fashion Outlet, w odpowiedzi na Black Friday, przygotowało dla swoich klientów cały tydzień specjalnych cen i wyprzedaży. Super Week to nie tylko szansa na zakupy w promocyjnych cenach, ale także na mądre kupowanie.

22-29 listopada to we Wrocław Fashion Outlet tydzień wyjątkowych atrakcji – Super Week, w czasie którego klienci centrum mogą skorzystać ze specjalnych ofert, przygotowanych przez ponad 50 salonów. Udział w akcji zadeklarowały między innymi takie marki, jak Mustang, Pepe Jeans, Wittchen, Le Creuset, które przygotowały atrakcyjne rabaty. Jak zapewnia organizator Super Week każdy, znajdzie coś dla siebie i przy okazji zachęca, by te zakupy były przemyślane i obejmowały produkty, których klienci naprawdę przebują.

Zrównoważone zakupy

– Misją naszego centrum jest między innymi promowanie pozytywnych postaw w duchu zrównoważonego rozwoju. Wierzymy, że do akcji promocyjnych i wyprzedażowych warto podejść w przemyślany sposób. Przed udaniem się na zakupy można przejrzeć swoją garderobę, zastanowić się, jakich rzeczy potrzebujemy, czy nie warto jej uzupełnić np. o odzież na co dzień, do biura czy na treningi – mówi Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Jesteśmy przekonani, że takie przemyślane zakupy mogą sprawić jeszcze więcej przyjemności, bo decydując się na dobre jakościowo produkty w okazyjnych cenach nie tylko zaoszczędzimy, ale także postąpimy odpowiedzialnie wobec środowiska. Warto zaznaczyć, że część naszych marek, np. Levi’s, posiada już w swoich salonach także kolekcje produkowane w zrównoważony sposób- Mówi Warzecha.

Odpowiedzialne kupowanie to stosunkowo nowy trend, jednak w branży fashion mocno zyskuje na popularności. Chyba każdy z nas dokonał kiedyś nieprzemyślanego zakupu. Pod wpływem chwili nabył koszulę, sukienkę, buty, które – w najlepszym wypadku – założył tylko raz. Takie zachowania szkodzą nie tylko domowemu budżetowi, ale przede wszystkim kondycji planety, poprzez napędzanie dodatkowej produkcji. Dokonywanie zrównoważonych zakupów stanowi przeciwwagę dla tego zjawiska.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Świadome zakupy to ważny krok w kierunku zrównoważonego stylu życia. Co prawda, wymaga zmiany kilku utrwalonych nawyków, jednak niesie za sobą wiele korzyści, m.in. pozytywny wpływ na środowisko. Czy jesteśmy na to gotowi? Inicjatywa Wrocław Fashion Outlet to z pewnością dobra okazja, by się o tym przekonać.

Dla pierwszych 250 klientów, którzy w dniach 22-29 listopada odwiedzą centrum i dokonają zakupów, Wrocław Fashion Outlet przygotowało niespodziankę.

Jedyny outlet na Dolnym Śląsku

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz