Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Briju uruchamia wirtualną przymierzalnię

Briju, polska firma jubilerska, która na rynku działa nieprzerwanie od 1920 roku, przygotowała aplikację umożliwiającą mierzenie biżuterii. Moduł Briju JewelARy to pierwszy i jedyny w branży wirtualny salon jubilerski.

Briju to jedyna w Polsce aplikacja do mierzenia biżuterii wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR, ang. Augmented Reality) i pierwsza tak rozbudowana i kompleksowa aplikacja tego typu na świecie. Pozwala użytkownikom przymierzać poszczególne elementy biżuterii: pierścionki, kolczyki, zawieszki, a nawet obrączki ślubne – bez wychodzenia z domu, w dowolnym momencie.

Aplikacja działa w dwóch trybach kamery – kamerą tylną lokalizuje dłoń i umieszcza pierścionek na palcu (pozwala obejrzeć go zarówno od zewnętrznej jak i wewnętrznej strony dłoni). Przednią kamerą – w trybie selfie – umieści na uszach kolczyki, a na szyi wybraną zawieszkę (na jednym z trzech zdefiniowanych długości łańcuszków).

Briju udostępnia wirtualną przymierzalnię biżuterii

– W każdym z trybów przymierzalni użytkownik może nie tylko zapisać dowolny widok kamery w galerii zdjęć, ale też podzielić się nim z innymi bezpośrednio z poziomu aplikacji – mówi Patrycja Ślusarek, Marketing Manager w Briju.

– Tak przygotowaną wizualizację można będzie przekazać za pośrednictwem poczty e-mail, wiadomości czy mediów społecznościowych. Co więcej, aplikacja pozwala też na przejście bezpośrednio do wybranego produktu w sklepie internetowym, umożliwiając tym samym zakup przymierzonej biżuterii.

Oprócz widoku AR aplikacja umożliwia dokładne obejrzenie każdego produktu w widoku 3D, z opcją obrotu o 360 stopni, by poznać jak najwięcej detali wybranego wyrobu jubilerskiego.

– Aplikacja Briju JewelARy ma także wariant nieco bardziej klasyczny – przymierzanie biżuterii w trybie 2D – dodaje Patrycja Ślusarek. – Działać on będzie na podstawie zdjęcia wykonanego przy użyciu aplikacji lub dowolnego innego, zaimportowanego z własnej galerii zdjęć w telefonie. Pierścionki, kolczyki czy zawieszki będziemy mogli „przymierzyć” na wybranej przez siebie fotografii, a tym samym dopasować je do konkretnej okazji i stylizacji.

Briju JewelARy zostało stworzone jako dodatkowy moduł dotychczasowej aplikacji Briju, który będzie widoczny na pasku menu, po pobraniu aplikacji. Aplikacja Briju, wraz z modułem JewelARy, jest do pobrania w App Store oraz Google Play. Aplikacja w trybie AR jest dostępna na telefony z oprogramowaniem w wersji Android 7.0 i wyższej (przy czym telefon musi wspierać Google Play for AR) oraz iOS w wersji X i wyższej (z wyłączeniem wersji SE). W przypadku niższych wersji oprogramowania aplikacja uruchomi się automatycznie w widoku 3D. Właścicielem aplikacji jest Briju 1920 Limited. Twórcą modułu Briju JewelARy jest firma AR-LABS.IO.

Ponad 60 salonów Briju w Polsce

Briju to polska firma stworzona w 1920 roku przez Jana Piotrowskiego. Dziś tradycja jubilerska kontynuowana jest przez jego czterech wnuków. Marka korzysta z aktualnych trendów i tworzy przystępne cenowo produkty z najwyższej jakości stopów metali szlachetnych, dbając o detale i łącząc długą tradycję złotniczą z nowymi technologiami. W 2013 roku firma otworzyła pierwszy salon jubilerski. Aktualnie posiada ich ponad 60 w całej Polsce.

Pomimo stosunkowo krótkiej obecności na rynku detalicznym Briju posiada bogatą i wieloletnią tradycję i praktykę w zakresie produkcji i w handlu hurtowym. Oferta handlowa marki to najwyższej jakości wyroby jubilerskie ze złota i srebra, kolekcje z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi, a także szeroka gama obrączek produkowanych na indywidualne zamówienie oraz zegarki wielu renomowanych marek.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem