Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Należąca do EPP Galeria Twierdza w Kłodzku rozbudowuje swoją ofertę o pierwszy w regionie sklep polskiej marki OCHNIK. Klienci centrum znajdą tam nie tylko skórzaną odzież i galanterię, ale też tekstylia i walizki. Najemca zajął lokal o powierzchni 153 mkw.
Wyroby skórzane cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów z uwagi na swoją trwałość, ponadczasowość, odporność na uszkodzenia i zabrudzenia. Przewiduje się, że do 2026 roku skumulowany roczny wskaźnik wzrostu na rynku dóbr skórzanych osiągnie poziom 6,2%. Galeria Twierdza Kłodzko nie pozostała obojętna na te prognozy i nawiązała współpracę ze znaną polską marką OCHNIK.
– Odnotowujące wzrost na rynku odzież i akcesoria skórzane charakteryzują się dłuższym cyklem życia niż wyroby z innych materiałów, stąd ich rosnąca popularność w zgodzie z trendem zrównoważonej mody. Nowo otwarty salon OCHNIK oprócz wyrobów ze skóry proponuje też ubrania z innych tkanin wysokiej jakości. To pierwszy lokal tej polskiej marki na ziemi kłodzkiej, dlatego tym bardziej cieszę się, że na swój debiut OCHNIK wybrał największe w regionie centrum handlowe, czyli Galerię Twierdza – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Oprócz mody damskiej i męskiej w ofercie OCHNIK znajdują się także akcesoria skórzane, np. paski, rękawiczki, portfele czy torebki oraz nowoczesne walizki podróżne. Koncepcja nowego salonu wpisuje się w charakter marki OCHNIK – lokal wyróżnia się prostą, elegancką formułą, w której dominują stonowane barwy i naturalne elementy.
OCHNIK to polska firma rodzinna oferująca odzież i galanterię. Słynie z wysokiej jakości materiałów oraz wieloletniej tradycji. Kolekcje firmy są tworzone przez młodych, ambitnych projektantów, którzy na bieżąco śledzą trendy i nowinki ze świata mody. Firma współpracowała m.in. z uznanym duetem Paprocki & Brzozowski.
Funkcjonująca od 2009 roku Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Centrum o powierzchni handlowej wynoszącej 30 000 mkw. składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. Działa w nim ponad 70 sklepów, w tym salony H&M i Reserved, oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Galeria, którą wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka, dysponuje łącznie 1 200 miejscami parkingowymi.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.