Intimissimi Uomo i Etam wybierają Manufakturę

W ciągu ostatnich miesięcy do grona najemców łódzkiej Manufaktury dołączyli topowi przedstawiciele branży bieliźniarskiej – włoskie Intimissimi Uomo i francuski Etam. Obie marki cechuje wyjątkowa jakość i zaangażowanie w życie społeczności – idee, które są bliskie także zarządcy Manufaktury.

Intimissimi Uomo to nowy koncept grupy Calzedonia – salonu z męską bielizną.

We włoski stylu

Oferta marki dedykowana jest do nowoczesnych mężczyzn, którym zależy na wysokiej jakości produktu. Salon w Manufakturze oferuje nie tylko bieliznę, ale także basicowe elementy garderoby – koszulki, bieliznę nocną, skarpety czy stroje kąpielowe. Klasyczny wystrój lokalu, utrzymany w stonowanych kolorach, pozwala nie tylko na idealną ekspozycję elementów garderoby, ale także tworzy specyficzny klimat męskiej garberoby. Wszystko to oczywiście utrzymane w iście włoskim stylu – z dbałością o każdy detal!

Najnowszy koncept

Drzwi swojego butiku otworzył także Etam. Salon w nowej lokalizacji w Manufakturze jest urządzony według najnowszego konceptu marki i świetnie wpisuje się w industrialną przeszłość tego miejsca. Za witryną utrzymaną w loftowym klimacie, kryje się pełna oferta francuskiej marki. W jej skład wchodzi nie tylko bielizna klasyczna i premium, ale także piżamy, odzież domowa czy akcesoria.
– Cieszymy się, że nasze portfolio powiększa się o marki, które są nie tylko symbolem najwyższej jakości, ale także prężnie działają na rzecz swojej społeczności. Etam znany jest z działań na rzecz emancypacji kobiet, z kolei Intimissimi Uomo kreuje nowy obraz współczesnego mężczyzny. Zależy nam na współpracy z markami, które angażują się w kwestie społeczne, bo sami chętnie działamy lokalnie. Odpowiedzialność społeczna to ważna część naszej identyfikacji – podsumowuje Monika Langner, rzeczniczka prasowa Manufaktury.

Salony Intimissimi Uomo i Etam znajdują się na parterze galerii handlowej Manufaktury.

Lider w zarządzaniu

Zarządcą łódzkiej Manufaktury jest APSYS, jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 25 obiektów handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w kraju.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych