Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galeria Echo rozbudowuje segment biżuterii luksusowej

Jeszcze przed nadchodzącymi świętami mieszkańcy Kielc i okolic zyskali nowy sklep z biżuterią. W należącej do EPP Galerii Echo otworzył się salon marki Pandora, oferujący szeroki wachlarz produktów wykonanych z najlepszej jakości materiałów, w tym kultowe już charmsy. Butikowy lokal znajduje się na parterze Galerii Echo.

– Wprawdzie w 2020 roku rynek dóbr luksusowych odczuł spadek zainteresowania wśród klientów wskutek pandemii, jednak biorąc pod uwagę ostatnie nastroje zakupowe, możemy oczekiwać, że ten segment szybko odbuduje swoją pozycję. Zgodnie z badaniami, Polacy planują przeznaczyć na święta o 11 proc. wyższy budżet niż w ubiegłym roku. 70 proc. tej kwoty będą stanowić wydatki na żywność oraz prezenty. Klienci Galerii Echo mogą wybierać spośród kilku salonów z biżuterią, w których znajdą asortyment z różnych półek cenowych. Kultowa Pandora wzmacnia dobór tej grupy najemców w najgorętszym okresie dla branży – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Charmsy znakiem rozpoznawczym

Salon Pandora

Pandora to duńska marka biżuterii luksusowej w przystępnych cenach. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Znakiem rozpoznawczym marki są charmsy, które weszły do sprzedaży w 2000 roku – pozwalają na personalizację ozdób, kreowanie własnego stylu czy celebrację ważnych momentów. Pandora dąży do cyrkularnego modelu wykorzystania materiałów i odpadów, a także prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju. Firma zobowiązała się do osiągnięcia neutralnego bilansu emisji związków węgla w działalności własnej do 2025 roku.

Numer 1 w regionie

Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

29 galerii w portfelu EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.